آفتاب
در هیأت وزیران تصویب شد؛

تخصیص ۲ درصد از بهای سوخت هواپیماها به شرکت فرودگاه‌های کشور

تخصیص ۲ درصد از بهای سوخت هواپیماها به شرکت فرودگاه‌های کشور

با تصویب هیأت وزیران ۲ درصد از بهای سوخت هواپیماها که توسط شرکت‌های هواپیمایی به شرکت پالایش و پخش پرداخته می‌شود از این پس به شرکت فرودگاه‌های کشور اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با تصمیم دولت دو درصد از بهای سوخت‌گیری هواپیماها به شرکت فرودگاه‌های کشور پرداخت می‌شود.

با تصویب هیأت وزیران دو درصد از بهای سوخت هواپیماها که توسط شرکت‌های هواپیمایی به شرکت پالایش و پخش پرداخته می‌شود، از این پس به شرکت فرودگاههای کشور اختصاص می‌یابد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موظف است تغییرات ناشی از این تخصیص را در بودجه شرکتهای ذی‌ربط طی بودجه های سنواتی سالهای آتی لحاظ کند.
در متن این مصوبه آمده است:

هیأت وزیران در جلسه۳/۱۰/۱۳۹۳ به پیشنهاد وزارت نفت وبه استناد اصل یکصد وسی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- پرداخت دو درصد بهای خدمت سوختگیری موضوع ردیف (۸) جدول شماره (۲) آیین‌نامه اجرایی ماده (۶۳) قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین موضوع تصویب نامه شماره ۸۰۶۸۹/ت۳۵۶۳۲ه مورخ ۲۷/۴/۱۳۹۳ به شرکت فرودگاههای کشور متناسب با میزان پرداختی بهای سوخت توسط شرکتهای هواپیمایی به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران صورت می‌گیرد.

۲- سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی کشور نسبت به اصلاح بودجه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران در سنوات آتی اقدام کند.

این مصوبه در تاریخ ۱۵/۱۰/۱۳۹۳ از سوی معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شده است.

کد N664592

وبگردی