آفتاب
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند

دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این‌که «در شرایط خاصی هستیم» گفت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی با یکدیگر هم پیمان شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان مؤسسه مالی و اعتباری کوثر، افزود: از دشمن هیچ‌گاه نباید انتظار محبت داشت، در این شرایط باید همدیگر را یاری کنیم تا بتوانیم کشور را آباد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مدیر اعتبارات این مؤسسه نسبت به حمایت از تولید تأکید کرد و گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد، مؤسسات نیز باید بیشتر برای حمایت از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی قدم بردارند.

وی تصریح کرد: حمایت از بخش خصوصی تولید بیشتر و نسبت به آنها سختگیری زیادی نشود؛ اگر سختگیری ‌شود مقداری زده می‌شوند؛ تبعیض قائل نشوید، از افرادی که حقیقتا به دنبال تولید و خدمت به مردم هستند حمایت کنید.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان این‌که «حمایت از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی به منزله حمایت از مردم است» گفت: به هر میزان مراکز تولیدی بیشتر شود اشتغال و درآمد مردم زیاد می‌شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خداوند متعال به افراد با ایمان که عمل شایسته انجام می‌دهند وعده پاداش داده است.

این مرجع تقلید افزود: خدا به افراد شایسته و مؤمن توجه ویژه‌ای دارد، چه بهتر است که ما تلاشمان را در جهت کاری که سود دارد انجام دهیم و آن معامله با خدا است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی ایمان و خدمت به بندگان را سبب دریافت اجر فراوان دانست و بیان کرد: نخستین کار فرد باید ایمان به خدا و سپس خدمت به مردم و محبت داشتن به آنها باشد؛ چراکه در این صورت اجر فراوانی نصیب او می‌شود.

انتهای پیام

کد N664405

وبگردی