آفتاب
از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

فراخوان شناسایی فعالان نشر و اطلاع رسانی کتاب دفاع مقدس صادر شد

فراخوان شناسایی فعالان نشر و اطلاع رسانی کتاب دفاع مقدس صادر شد

فراخوان شناسایی و تجلیل از فعالان برگزیده حوزه نشر و اطلاع‌رسانی کتاب دفاع مقدس، از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری شانزدهمین دوره «جایزه کتاب سال دفاع مقدس»، این ستاد در نظر دارد تا از میان فعالان و کارشناسان شاغل در موضوعات مرتبط با کتاب دفاع مقدس، حداکثر از سه نفر از کارشناسان فعال و شاخص در حوزه نشر و اطلاع‌رسانی کتاب دفاع مقدس (ناشران، کارشناسان دفاتر تولید کتاب، خبرنگاران کتاب و کتابداران) تجلیل کند.

در ادامه این فراخوان آمده است؛ طبق مقررات شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس از طریق این فراخوان، از کسانی که طی سال‌های 1390، 1391 و 1392 در حوزه نشر و اطلاع‌سانی کتاب دفاع مقدس فعالیت داشته‌اند، دعوت می‌شود با مراجعه به وب سایت رسمی شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس، فرم خاص این گروه را دریافت (دانلود) کرده و پس از پر کردن این فرم ها به آدرس سایت جایزه به نشانی www.nasherward.ir و نشانی پست الکترونیک [email protected] ارسال کنند.

مهلت ارسال اطلاعات، از اعلام این فراخوان تا 20 دی ماه سال جاری است و این مهلت، با توجه به نزدیکی به ایام برگزاری مراسم پایانی، قابل تمدید نخواهد شد.

کد N664391

وبگردی