آفتاب

ادامه محافل انس با قرآن از مجموعه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

ادامه محافل انس با قرآن از مجموعه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

از مجموعه محافل پنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان، فردا، ۱۸ دی‌ماه، دو محفل انس با قرآن در تهران و اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مجموعه محافل انس با قرآن کریم که همزمان با پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان برای برگزاری برنامه‌ریزی شده بودند، روز پنجشنبه، 18 دی‌ماه با برگزاری آخرین محافل قرآنی پایان خواهد یافت.

مسجد رسول اکرم(ص) خیابان خلیج فارس

بر همین اساس در این روز و بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد رسول اکرم(ص) واقع در خیابان خلیج فارس، 12 متری المهدی، تقاطع حیدریه میزبان یکی دیگر از محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی خواهد بود.

در این محفل نورانی یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان حضور خواهد داشت و به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد. علاوه بر این گروه‌های تواشیح و مولودی‌خوانی نیز حضور داشته و جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) را برپا خواهند کرد.

مسجد بقیة‌الله(عج) اسلامشهر

همچنین در یکی دیگر از این محافل که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شد، مجتبی محمدبیگی، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم خواهد پرداخت. در این محفل نورانی یکی از گروه‌های تواشیح و همخوانی قرآن نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

این محفل انس با قرآن کریم در مسجد بقیة‌الله(عج) واقع در اسلامشهر، میدان نماز، خیابان علی‌ابن ابی‌طالب(ع) با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

در حاشیه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که از روزهای 11 تا 14 دی‌ماه در برج میلاد تهران برگزار شد، بیش از 28 محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی و مهمانان خارجی حاضر در این مسابقات برگزار شد.

برگزاری این محافل نورانی از روز هشتم دی‌ماه آغاز شد و تا 18 دی‌ماه در مساجد، حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها و اماکن مذهبی سطح شهر تهران و حومه ادامه یافت.

انتهای پیام

کد N663681

وبگردی