آفتاب

حقیقت‌پور: بزرگترین سرمایه تیم مذاکره کننده وثوق رهبری و حمایت مردمی است

حقیقت‌پور: بزرگترین سرمایه تیم مذاکره کننده وثوق رهبری و حمایت مردمی است

نماینده مردم اردبیل تاکید کرد که بزرگترین سرمایه تیم مذاکره کننده وثوق مقام معظم رهبری و حمایت مردمی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، منصور حقیقت‌پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد امام جعفر صادق (ع)، آن را فرصتی جهت اتحاد مسلمانان دانست و گفت: تمامی جریانات اسلامی باید در جهت تولید وحدت اقدام نماید و استکبار و ارتجاع را که به فکر تفرقه و انشقاق مسلمانان است مایوس کند.

این نماینده مجلس به 9 دی نیز اشاره کرد و افزود:‌ رهبری انقلاب در 9 دی بزرگترین قدرت نرم جهان را تولید نمود و فتنه خواص بی بصیرت و یاوران بیرونی آن را خنثی کرد. منحرفان و کج اندیشان بدانند که همواره این قدرت لایزال الهی در بازوان مردم قهرمان ایران تحت امرولایت قرار دارد و هر کج راهه‌ای را مهار و خنثی نمود.

حقیقت‌پور همچنین تاکید کرد:‌ امروز اوضاع سیاسی منطقه و بین‌الملل در شرایط حساسی قرار گرفته است. فرار آمریکا از توافق نهایی هسته‌ای و تاثیر پذیری این ابرقدرت از مثلث رذالت یعنی صهیونیسم ارتجاع و نفاق باعث شد در آخرین روزهای مذاکرات هسته‌ای توافق تعیین تکلیف نهایی به تیر ماه 94 موکول شود. آمریکا با همکاری ام‌الافساد منطقه یعنی عربستان با بی‌خاصیت کردن اوپک و کاهش قیمت نفت دل تلاشند اقتصاد جمهوری اسلامی را تضعیف نمایند. به امید آنکه در مذاکرات نهایی با ایران تضعیف شده مذاکره نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا لازم است دولت با سازماندهی اقتصاد مقاومتی و انقطاع حداکثری بودجه از درآمدهای نفتی زمینه ایستادگی اقتصاد کشور را فراهم نموده و گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.

این نماینده مجلس افزود: تیم مذاکرهکننده هسته‌ای که بزرگترین سرمایه‌ی آنان وصول رهبری و حمایت مردمی است با صلابت در مذاکرات هسته‌ای ظاهر شده و حسرت هرگونه مذاکره از منظر ضعف را بر دل آمریکا بگذارد.

حقیت پور از جریانات سیاسی کشور نیز خواست که در این شرایط حساس برای عبور از پیچ حساس تاریخی تعامل و وحدت حداکثری را در دستور کار خود قرار داده و با توسعه وحدت موجبات عبور عزت مدارانه ایران اسلامی در این مقطع تاریخی فراهم نماید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اشاره‌ای هم به اوضاع منطقه داشت و گفت: لازم است اولا با پیاده نمودن آیین نامه دیپلماسی جهادی که با موفقیت باعث نجات سوریه و عراق از چنگ ایادی غرب شده بتوانیم سایر ملل تحت ظلم جهان را یاری نماییم. این را مدیون درایت رهبری و مالکان اشتر ایشان هستیم.

انتهای پیام

کد N663664

وبگردی