آفتاب
سردار جزایری در سالگرد پیروزی عملیات کربلای 5:

عده‌ای در تور تبلیغات رسانه‌های استکباری گرفتار شده‌اند

عده‌ای در تور تبلیغات رسانه‌های استکباری گرفتار شده‌اند

در دوران دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند آمریکا و اذنابش را می‌توان دچار شکست و هزیمت نمود و این خود یکی از درس‌ها و عبرت‌های تاریخ ساز این دوره پرشکوه بشمار می‌آید.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به افول مولفه‌های قدرت سلطه و استکبار به رهبری ایالات متحده در برابر جبهه مقاومت جهانی تاکید کرد: آمریکا به زانو در خواهد آمد.

به گزارش ایلنا؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری که بمناسبت گرامیداشت سالگرد ایام پیروزی عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ سخن می‌گفت، اظهار داشت: در جریان جنگ تحمیلی جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس رزمندگان اسلام، کشورمان با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شد و لیکن نتیجه نهایی و برآیند این دوره از آنچنان برکات عظیمی برخوردار است که تا هم اکنون جامعه ما و جهان مستضعفان از آن بهره می‌گیرند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند آمریکا و اذنابش را می‌توان دچار شکست و هزیمت نمود و این خود یکی از درس‌ها و عبرت‌های تاریخ ساز این دوره پرشکوه بشمار می‌آید.

جزایری با بیان اینکه «جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت به لحاظ توان و عناصر قدرت قوی‌تر شده‌اند و در قبال همه شاخصه‌ها و مؤلفه‌های قدرت، جبهه خصم به رهبری آمریکا، با افول روبرو شده است» خاطرنشان کرد: البته یک واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد و آن قدرت رسانه‌ای و پروپاگاندای غرب است که تلاش می‌کند همچنان قدرت خود را به رخ دیگران بکشد و به این وسیله از طریق تاکتیک مرعوب‌سازی، سیاست‌ها و برنامه‌های نامشروع خود را پیش ببرد و متأسفانه در کشور ما هم عده‌ای در تله تبلیغات دروغین رسانه‌ای صهیونیستی و غربی گرفتار شده‌اند.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به رویکردهای موجود درقبال رابطه با آمریکا بیان داشت: در مورد روابط با آمریکا با دو گروه افراد مواجه هستیم، عده‌ای که در تور تبلیغات و عملیات روانی رسانه‌های استکباری گرفتار شده‌اند و عده‌ای دیگر که آدرس آن‌ها را باید از طریق سرویس‌های بیگانه جستجو کرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: ملت ایران هرگز زخم‌های وارده ناشی از جنایات امثال انگلیس و آمریکا و هم پیمانانشان، بر پیکر خود را فراموش نمی‌کند و به درستی می‌داند تا حاکمیت زر و زور و تزویر، ناشی از تفکرات و اندیشه‌هایی که زیرساخت‌ها و مبانی حکومت را در این کشور‌ها شکل داده، تغییر نکند، هرگونه اعتماد به این دولت‌ها، ورود در ورطه استحاله و نابودی است.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه «در جهان امروز سیستم‌های ابرسرمایه‌داری و صهیونیزم بین‌الملل همه تلاش خود را معطوف بلعیدن کشور‌ها می‌کنند»، گفت: در چنین شرایطی کشورهای آزاده هر لحظه باید بر قدرت و توان خود در همه عرصه‌های قدرت بیفزایند و تجربه موفق انقلاب اسلامی بدرستی حاکی از آن است که رژیم‌های سلطه گر و آمریکا در برابر این اراده پابرجا، به زانو درخواهند آمد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به ویژگی‌های استکباری آمریکا، با این کشور رابطه برقرار نمی‌شود.

کد N663593

وبگردی