آفتاب
نوروزی:

طرح بخشودگی وجه التزام در بانک مهر اقتصاد اجرا می شود

طرح بخشودگی وجه التزام در بانک مهر اقتصاد اجرا می شود

قزوین- مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان قزوین گفت: همزمان با ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) طرح "مهرماندگار" بخشودگی وجه التزام در بانک مهر اقتصاد اجرا می شود.

محمد تقی نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: همسو با برنامه های تعریف شده  و به منظور رویکرد حمایتی حوزه مرکزی در جهت تحقق اهداف تعیین شده در حوزه مدیریت مطالبات و در راستای جلب رضایت مشتریان، ‌حمایت از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و برای ایجاد انگیزش در بین مشتریان برای پرداخت بدهی خود، طرح مهر ماندگار اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح مشتریانی که به علل مختلف در پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی تاخیر کرده و مبالغی را تحت عنوان وجه التزام به بانک بدهکار هستند در صورت تسویه تسهیلات یا بروز رسانی اقساط معوق مطابق فرمول تعیین شده، حداکثر تا سقف ۶% مشمول تخفیف وجه التزام می شوند.

نوروزی افزود: طرح مهر ماندگار از تاریخ ۱۹ دیماه همزمان با ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) آغاز می شود و تا تاریخ  پنجم اسفندماه سال جاری ولادت حضرت زینب(ص) ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین بیان کرد: مشتریان می توانند با مراجعه به یکی ازشعب بانک مهر اقتصاد ضمن کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات آن نیز بهره مند شوند.

 

کد N663342

وبگردی