آفتاب

مذاکره عبدالله و اشرف غنی درباره کابینه جدید افغانستان

مذاکره عبدالله و اشرف غنی درباره کابینه جدید افغانستان

رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان از مذاکره با رئیس جمهوری این کشور درباره کابینه جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری جمهور، عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان امروز سه شنبه در جمع روسای شوراهای ولایتی 11 ولایت نوید نهایی شدن تشکیل کابینه برای مردم این کشور را داد و تاکید کرد به زودی کابینه جدید معرفی می شود.

وی با اشاره به مذاکره با محمد اشرف غنی درباره کابینه افغانستان در ساعت 16 امروز سه شنبه گفت: به زودترین انتظارات مردم افغانستان برآورده می شود.

رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی خاطرنشان کرد که جابجایی افراد شایسته و واجد شرایط در کابینه باعث طولانی شدن معرفی نامزدها شده است.

وی در رابطه با چگونگی تامین امنیت گفت روند تامین امنیت در کشور افغانستان به خوبی پیش می رود و در این شرایط حساس نیاز است که شهروندان نیروهای امنیتی را همراهی کنند.

عبدالله تاکید کرد شکل گیری بحران از یک و نیم سال گذشته تاکنون تاثیر منفی را بر وضعیت زندگی مردم افغانستان گذاشته است و با معرفی نامزد وزرای کابینه و نهایی شدن بودجه ملی وضعیت اقتصادی کشور بهبود می یابد.

بودجه ملی سال 1394 افغانستان چند روز قبل از سوی اعضای مجلس نمایندگان رد شد و هنوز مشخص نیست که این بودجه، مجددا چه زمانی به مجلس معرفی خواهد شد و احتمال می رود که تایید بودجه از سوی اعضای مجلس زمان بیشتری را در برخواهد گرفت.

کد N662221

وبگردی