آفتاب
فرمانده سپاه بدر عراق:

نیروهای مردمی می‌توانند کل عراق را از دست تروریست‌ها آزاد کنند

نیروهای مردمی می‌توانند کل عراق را از دست تروریست‌ها آزاد کنند

فرمانده سپاه بدر عراق گفت: سردار شهید حمید تقوی نقش پررنگی در عملیات آزادسازی جرف الصخر داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هادی العامری، روز گذشته در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید حمید تقوی که در تهران برگزار شد،تاکید کرد: آزادسازی عراق بدون مشارکت نیروهای مردمی امکان‌پذیر نیست،این درحالیست که برنامه‌ریزی و امکانات لازم برای نیروهای مردمی وجود دارد تا این نیروها برای آزادسازی تمام خاک عراق از تروریست‌ها وارد عمل شوند.

العامری خاطرنشان کرد: نیروهای مردمی با هماهنگی با نیروهای ارتش و بدون نیاز به نیروهای بین‌المللی و آمریکا کل عراق را آزاد می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره شخصیت شهید تقوی نیز اظهار داشت: شهید تقوی مصداق آیه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» بود.او مصداق زهد در عبادت و شجاعت بود

وی افزود: من و حمید سال‌ها با هم دوست و همرزم بودیم. او در عراق در کنار ما بود و سپس به سوریه رفت و مجددا به عراق بازگشت.

العامری با اشاره به حضور تقوی در اکثر نبردهای مهم با داعش اظهار داشت: این شهید بزرگوار در عملیات جرف الصخر نقش پررنگی ایفا کرد و در بهشت به روی چنین کسانی بسته نخواهد بود.

وی در خصوص نقش سردار قاسم سلیمانی در نبرد با داعش در عراق نیز گفت: اگر حضور قاسم سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران در عراق نبود، اکنون دولت حیدر العبادی در خارج از عراق قرار داشت و در کار نبود، پیشبرد امور بدون یاری جمهوری اسلامی ایران و مردم عراق ممکن نیست.

انتهای پیام

کد N661085

وبگردی