آفتاب
آیت الله صانعی:

آیت‌الله انصاری از یاران باوفای امام خمینی(ره) بود

آیت‌الله انصاری از یاران باوفای امام خمینی(ره) بود

حضرت آیت الله آقای حاج شیخ یحیی انصاری(قدس سره) یکی از یاران باوفای سیدنا الاستاذ حضرت امام خمینی(س) بود که با تمام وجود به ایشان عشق می ورزید و لحظه ای در ارادت نسبت به آن معمار انقلاب تردید نکرد.

آیت‌الله صانعی به مناسبت درگذشت آیت الله آقای حاج شیخ یحیی انصاری(ره) پیامی صادر و در آن تأکید کرد: ایشان یکی از یاران باوفای سیدنا الاستاذ حضرت امام خمینی(س) بود که با تمام وجود به ایشان عشق می ورزید و لحظه ای در ارادت نسبت به آن معمار انقلاب تردید نکرد.

به گزارش ایلنا از قم، متن پیام آیت الله یوسف صانعی در پی درگذشت آیت الله شیخ یحیی انصاری(ره) به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«إِنَّا للهِِ وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ»

رحلت فقیه متأله، زاهد مجاهد حضرت آیت الله آقای حاج شیخ یحیی انصاری(قدس سره) موجب تأسف و تأثر گردید.

فقدان این عالم ربانی را به حضرت بقیة الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) حوزه های علمیه، آقازادگان و بازماندگان سببی و نسبی آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.

آن مجاهد خستگی ناپذیر یکی از مبارزین بی ادعای دوران خفقان و ظلم و ستم بود ایشان یکی از یاران باوفای سیدنا الاستاذ حضرت امام خمینی(س) بود که با تمام وجود به ایشان عشق می ورزید و لحظه ای در ارادت نسبت به آن معمار انقلاب تردید نکرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با همه تلاش ها و مرارت هایی که در این راه متحمل شده بود بدون هیچ چشمداشتی در حوزه علمیه به تربیت طلاب و ترویج اخلاق حسنه مشغول بود «عاش سعیدا و مات سعیدا» اینجانب برای آن مرحوم طلب غفران و رحمت الهی و حشر با ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

قم المقدسة – یوسف صانعی

-12ربیع الاول 1436

کد N660772

وبگردی