آفتاب
محسنی‌اژه‌ای:

9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد

9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: نهم دی ماه سال 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در هفتاد و چهارمین نشست خبری با اهالی رسانه در رابطه با سالگرد حماسه 9 دی گفت: هفته گذشته سالروز حماسه 9 دی بود. در واقع 9 دی‌ماه سال 88 بعد از فتنه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد و برگ زرین دیگری را امت ولایتمدار و مردم ما به صفحات تاریخ انقلاب افزودند.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از صداوسیما تشکر می‌کنم که در سالگرد این حادثه عظیم ابعاد خوبی از فتنه را بیان و آنها را یاد آوری کرد. در واقع 9 دی ماه حضور با شور و شعور مردم عزیزمان بود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: فتنه 88 می‌توانست ضربات سنگینی را بر کشور و انقلاب وارد کند که البته لطمات بسیاری را توانست وارد کنند. بعد از آن قضایا به حقوق مردم تعرض شد. به رای مردم بی‌احترامی شد. اموال مردم مورد تعرض قرار گرفت و دشمن طمع کرد و تحریم‌ها را علیه ایران تشدید کرد.

محسنی اژه‌ای افزود: صداوسیما و بسیاری از رسانه‌های دیگر در سالگرد این فتنه عظیم توانستند بخش عظیمی از این فتنه را روشن کنند، هر چه قدر از این توطئه عظیم دشمن می‌گذرد عمق این فتنه و عمق برنامه‌های سازمان یافته‌ داخلی و خارجی روشن‌تر می‌شود.

سخنگوی دستگاه قضایی بیان کرد: حقیقتا این کار بزرگی که امت ولایتمدار ما کرد جای تقدیر و تشکر دارد و مجددا از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم.

ادامه دارد...

کد N660113

وبگردی