آفتاب
حاجی صادقی:

دوقطبی کردن جبهه انقلاب گام دشمان اسلام است

دوقطبی کردن جبهه انقلاب گام دشمان اسلام است

تغییر گفتمان ولایت توسط دشمنان داخلی و خارجی با هدف تبری جستن از شعار انقلاب اسلامی و فراموش كردن و غفلت از اصل استكبارستیزی از اذهان مردم است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دو قطبی كردن جبهه انقلاب و تضعیف ولایت از جمله مهمترین چالش‌ها و خطرات بزرگی است كه دشمنان در گام‌ بعدی به دنبال آن هستند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در جمع مدیران و فرماندهان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأكید بر وظایف پاسداران گفت: دیده‌بانی صحیح از حوادث و جریانات یكی از وظایف اصلی سپاه است.

وی با اشاره به مهمترین چالش‌های جبهه انقلاب اسلامی گفت: با توجه به وجود دو جبهه انقلاب اسلامی و استكبار، جنگ دو جبهه قانون الهی است. جانشین نماینده ولی فقیه سپاه تصریح كرد: اسلام هراسی از فتنه‌ها و تلاش‌های استكبار جهانی علیه اسلام و مسلمین است.

وی دومین تلاش استكبار جهانی را تضعیف و به فراموشی سپردن گفتمان انقلاب اسلامی عنوان كرد و گفت: تغییر گفتمان ولایت توسط دشمنان داخلی و خارجی با هدف تبری جستن از شعار انقلاب اسلامی و فراموش كردن و غفلت از اصل استكبارستیزی از اذهان مردم است.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه گفت: دو قطبی كردن جبهه انقلاب و تضعیف ولایت از جمله مهمترین چالش‌ها و خطرات بزرگی است كه دشمنان در گام‌ بعدی به دنبال آن هستند.

کد N659671

وبگردی