آفتاب

حمله تروریستهای تربیت شده عربستان به نیروهای امنیتی سعودی

حمله تروریستهای تربیت شده عربستان به نیروهای امنیتی سعودی

رسانه های سعودی از کشته شدن یک نیروی امنیتی در حمله مسلحانه از داخل مرز عراق خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رسمی عربستان از کشته شدن دو نیروی امنیتی در حمله مسلحانه از داخل خاک عراق در مرزهای شمالی عربستان و عراق خبر داد.

این رسانه سعودی، اعلام کرد دو نیروی امنیتی در حمله تروریستها به یکی از گشتی های امنیتی در مرکز السویف تابع منطقه عرعر در منطقه مرزهای شمالی(با عراق) کشته شدند. در این حمله یک نیروی امنیتی هم زخمی شد.

سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد این حمله ساعت چهار و نیم بامداد امروز دوشنبه رخ داد و عناصر تروریستی، یکی از گشتی های گارد مرزی را در مرکز سویف عرعر در منطقه مرزهای شمالی هدف قرار دادند، نیروهای امنیتی هم در پاسخ به این حمله، به سوی مهاجمان حمله کردند که یکی از آنها کشته شد و یکی دیگر از آنها، کمربند انفجاری خود را منفجر کرد که منجر به کشته شدن خود و دو نیروی امنیتی و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

این سخنگو افزود حادثه همچنان تحت بررسی امنیتی است و جزئیات مفصل تر در قالب بیانیه ای اعلام خواهد شد.

خاطر نشان می شود پیشتر نیز منابع عربی از حمله تروریستهای داعش به مناطق مرزی عراق و عربستان خبر داده بودند، تروریستهایی که ترتبیت شده آل سعود بوده و از حمایتهای تسلیحاتی، مالی و رسانه ای گسترده آنها برخودار هستند، این حمله نشان داد که آتشی که آل سعود در عراق و سوریه و دیگر مناطق برافروخته بودند، اکنون دامن خود آنها را گرفته است.

 

کد N659551

وبگردی