آفتاب
در حاشیه پنجمین مسابقات دانشجویان مسلمان انجام شد؛

ارائه پایان‌نامه‌های قرآنی به عنوان «گنجنیه نور» در غرفه مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع)

ارائه پایان‌نامه‌های قرآنی به عنوان «گنجنیه نور» در غرفه مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع)

پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های قرآنی به عنوان «گنجنیه نور» به صورت لوح فشرده در غرفه مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) هادی کلانتری، مسئول غرفه مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) در نمایشگاه حاشیه‌ای پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، با اعلام این خبر گفت: این مؤسسه با مدیر مسئولی حجت الاسلام عبداللهیان در زمینه نشر معارف اسلامی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای از 23 هزار پایان‌نامه و پژوهش‌ها به عنوان «گنجنیه نور» به صورت لوح فشرده، کتاب «آفاق نور» دربردارنده دست نوشته‌های علما است که به نام مؤلف و نویسنده توسط مؤسسه چاپ شده است.

وی اظهار کرد: همچنین فصلنامه بشارت ویژه جوانان و نوجوانان و بینات ویژه بزرگسالان در بردارنده مسائل فرهنگی و مذهبی مباحث و تفاسیر سوره یاسین است که تاکنون 100 شماره از فصلنامه بشارت و 79 شماره فصلنامه بینات به چاپ رسیده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک این مجله‌ها و یا ارسال مقاله با نام نویسنده با شماره 37742010-025 تماس بگیرند.

مسئول غرفه مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) اظهار کرد: همچنین فصلنامه سپیدآفرین ویژه نابینایان در حوزه قرآن است که به صورت بسته‌ای شامل سه بخش خط بریل، فایل صوتی گویا و فایل مکتوب به نابینایان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های این غرفه عضوگیری در مؤسسه و خانواده بزرگ یاسین است که علاقه‌مندان بر اساس تعهد اخلاقی که بین خود و مؤسسه با عضویتشان می‌بندند موظفند هر روز یک بار سوره یاسین را قرائت کنند که تاکنون نزدیک به پنج هزار نفر در این خانواده عضو شده‌اند.

انتهای پیام

کد N658944

وبگردی