آفتاب
نفر نخست رشته حفظ قرآن

شایستگی کسب رتبه نخست رشته حفظ مسابقات قرآن دانشجویان را داشتم

شایستگی کسب رتبه نخست رشته حفظ مسابقات قرآن دانشجویان را داشتم

حافظ مصری و نفر نخست رشته حفظ کل قرآن مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان گفت: رقابت من و حافظ ایرانی بسیار نزدیک و تنگاتنگ بود، اما با توجه به این که نماینده ایران در مرحله نهایی دو اشتباه داشت، پیش بینی می‌کردم که رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن را کسب کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمد نیازی افزود: حافظ ایرانی در این مرحله در پاسخ به سؤالات کمیته داوران دو اشتباه داشت، اما من بدون هیچ اشتباهی به سؤالات کمیته داوران ‌پاسخ دادم، بنابراین شایستگی کسب رتبه نخست این رشته را داشتم. رقابت من و حافظ ایرانی بسیار نزدیک و تنگاتنگ بود، اما با توجه به این که نماینده ایران در مرحله نهایی دو اشتباه داشت، پیش بینی می‌کردم که رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن را کسب کنم.

وی تصریح کرد: محمدجواد محمدی مجد از جمهوری اسلامی ایران، محمودالکفری از لبنان، عبدالله‌سادات کاگوهی از اوگاندا و عالم مرشد از بنگلادش که در کنار من در مرحله نهایی حفظ کل قرآن حضور داشتند، شاهد ادای آنان در مرحله مقدماتی مسابقات بودم و این متسابقین در واقع از بهترین‌های این مسابقات در رشته حفظ بودند.

وی اظهار کرد: من به رتبه اول و دوم رشته حفظ کل قانع بودم، اما تصمیم داشتم که اگر رتبه سوم مسابقات را کسب کنم به نتایج اعلام‌شده از سوی کمیته داوران اعتراض کنم.

حافظ مصری و نفر نخست رشته حفظ کل قرآن مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان درباره عملکرد و ادای محمد جواد محمدی مجد، نماینده ایران در رشته حفظ کل قرآن گفت: محمدی مجد یکی از حافظان بسیار خوب است، اما وی نیازمند این است که در زمینه تسلط بر احکام و قواعد تجوید تلاش بیشتری انجام دهد.

انتهای پیام

کد N658895

وبگردی