آفتاب

فعالیت غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

فعالیت غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

کتاب‌های حوزه قرآنی با ۱۰ درصد تخفیف در غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نمایشگاه پنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت‌الاسلام مصطفی دارابی، مسئول غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت‌وگویی، در حاشیه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، با اعلام این خبر گفت: کتاب‌های حوزه قرآنی با 10 درصد تخفیف در این غرفه عرضه می‌شود.

وی اظهارر کرد: این کتاب‌ها در ‌رشته‌های علوم انسانی، فلسفه و کلام، مدیریت، علوم قرآنی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، روان‌شناسی، تاریخ، حقوق، اقتصاد و علوم سیاسی است.

وی با اشاره به این‌که «برخی از این کتاب‌ها تألیفات گروه علوم قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است»، اظهار کرد: گروه علوم قرآنی این پژوهشگاه متشکل از شش هیئت علمی چون حجج اسلام علی‌اکبر بابایی، محمد اسعدی، سیدمحمود طیب حسینی، علی فتحی و ... است.

مسئول غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که «هدف حضور در این نمایشگاه این است که با زبان عموم با مردم درباره قرآن سخن بگویم»، تصریح کرد: همچنین علاوه بر آن مشاوره قرآنی با محوریت تدبر در آیات و آموزه‌های قرآنی به مخاطبان علاقه‌مند ارائه می‌شود که تاکنون با استقبال روبرو بوده است.

انتهای پیام

کد N658770

وبگردی