آفتاب

ادامه مذاکرات انگلیسی ها درباره اصلاحات در اتحادیه اروپا

ادامه مذاکرات انگلیسی ها درباره اصلاحات در اتحادیه اروپا

نخست وزیر انگلیس از وزیر امورخارجه کشورش خواسته برای اعمال اصلاحات در اروپا به کشورهای قاره سبز سفر کند.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از رادیو آلمان،"دیوید کامرون" نخست‌وزیر انگلیس از "فیلیپ هاموند" وزیر امورخارجه این کشور خواست تا با تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا مذاکره کرده و درخواست‌های حزب محافظه‌کار انگلیس را برای اصلاح اتحادیه اروپا در میان بگذارد.

وزیر امور خارجه انگلیس تاکنون مذاکرات در سطح مقامات عالی‌رتبه را با 13 رهبر در 11 کشور انجام داده، اما تا انتخابات پارلمانی انگلیس که 30 مارس سال جاری میلادی برگزار می‌شود، زمان زیادی باقی نمانده است.

نخست وزیر انگلیس متعهد شده که اگر پس از انتخابات پارلمانی 30 مارس همچنان به عنوان نخست‌وزیر انگلیس باقی بماند مجدداً درباره عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا مذاکره کند.

وی نوامبر سال 2014 میلادی درخواست‌های مهم انگلیس از جمله ممنوع کردن کشورهای اتحادیه اروپا از ادعای مزایای اشتغال یا خانه‌های سازمانی در انگلیس به مدت چهار سال، اخراج مهاجران بیکار در صورتی که ظرف شش ماه مشغول به کار نشوند و امتناع از موافقت با پیوستن دیگر کشورها به اتحادیه اروپا بدون اعمال کنترل فعالیت کارگرانشان تا زمانی که اقتصاد آنها به سطح انگلیس برسد را مطرح کرد.

هنگامی که هاموند در ژوئن سال‌ گذشته میلادی به عنوان وزیر امور خارجه انتخاب شد، کامرون به وی دستور داد تا به تمام کشورهای اتحادیه اروپا سفر کرده و برنامه اصلاحات حزب محافظه‌کار را مطرح و درباره مسائل به اشتراک گذاشته شده، مذاکره کند.

 

کد N658205

وبگردی