آفتاب
امیدواریم گودرزی تجدیدنظر کند؛| 238886

حسینی: از طرح وزیر ورزش برای جدایی حوزه جوانان حمایت می‌کنیم

حسینی: از طرح وزیر ورزش برای جدایی حوزه جوانان حمایت می‌کنیم

معتقدیم حوزه جوانان در وزارت ورزش مغفول مانده است. اینکه حوزه جوانان بعد از جدایی از وزارت‌ورزش چگونه و زیر نظر چه ارگانی فعالیت خواهد کرد به پیشنهاد دولت بر می‌گردد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: از ایده وزیر ورزش و جوانان برای جدایی مقوله جوانان از این وزارتخانه حمایت خواهیم کرد.

سید هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره طرح وزیر ورزش و جوانان برای جدایی امور جوانان از وزارت‌ورزش بیان داشت: ما از این پیشنهاد وزیر وزرش حمایت می‌کنیم، چراکه می‌خواهیم به وزارتخانه کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما در رسیدگی به امور جوانان از وزارت‌ورزش راضی نیستیم، چراکه معتقدیم حوزه جوانان در وزارت ورزش مغفول مانده است. اینکه حوزه جوانان بعد از جدایی از وزارت‌ورزش چگونه و زیر نظر چه ارگانی فعالیت خواهد کرد به پیشنهاد دولت بر می‌گردد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در خصوص اینکه از عملکرد وزارت‌وزرش و جوانان در حوزه جوانان راضی هستید، گفت: نه راضی نیستیم. ما در بحث ورزش و جوانان سوالاتی را از وزیر داریم که قرار است در 5 موضوع مطرح کنیم. وزیر هم به مجلس خواهد آمد تا به آنها پاسخ دهد و ابهامات موجود برطرف شد. ما می‌خواهیم مشکلات برطرف شود.

وی در پایان تاکید کرد: ان‌شالله وزیر ورزش در برخی از تصمیمات خود تجدیدنظر کند.

کد N657547

وبگردی