آفتاب

ادعای مضحک رژیم صهیونیستی در مورد مقامات فلسطینی

ادعای مضحک رژیم صهیونیستی در مورد مقامات فلسطینی

رژیم صهیونیستی در واکنش به اقدام تشکیلات خودگردان برای عضویت در دیوان بین المللی کیفری لاهه مدعی شد سران فلسطینی را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اقدام تشکیلات خودگردان برای پیوستن به دیوان لاهه خشم تل آویو را برانگیخته است. در همین رابطه خبرگزاری فرانسه از صدور بیانیه ای توسط رژیم صهیونیستی خبر داد که در آن ادعایی مضحک مطرح شده است. بر این اساس تل آویو مقامات فلسطینی را تهدید کرده آنها را به اتهام ارتکاب جنایات جنگی تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.

در این بیانیه ادعا شده شده است به محاکمه کشیدن ابومازن و دیگر سران فلسطینی به اتهام «جنایت جنگی» در دادگاه های آمریکا و برخی دیگر از کشورها امری ممکن بوده و تل آویو می تواند در این راستا اقدام کند. رژیم صهیونیستی همچنین همکاری تشکیلات خودگردان با حماس را برنتافته و اعلام کرده است مقامات فلسطینی به دلیل ارتباط با این جنبش که به زغم تل آویو در فهرست سازمان های تروریستی است، مرتکب جرم شده اند.

امروز همچنین نیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین برای پیوستن به دیوان کیفری بین المللی لاهه گفت: اسرائیل انتظار دارد این دیوان با درخواست فلسطین مخالفت کند.

کد N657045

وبگردی