آفتاب

فردا؛ رقابت فینالیست‌های پنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

فردا؛ رقابت فینالیست‌های پنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

رقابت‌های فینال پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، فردا، ۱۴ دی‌ماه در دو رشته حفظ کل و قرائت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مرحله مقدماتی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در دو رشته قرائت و حفظ کل که از پنجشنبه، 11 دی‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آغاز شده، امشب با رقابت نفرات آخر براساس قرعه در مرحله مقدماتی به پایان می‌رسد.

با پایان یافتن رقابت‌های مقدماتی رشته قرائت و حفظ که به صورت همزمان در سالن همایش‌های برج میلاد در حال انجام است، در رشته حفظ کل، پنج نفر و در رشته قرائت نیز پنج نفر به مرحله فینال راه می‌یابند.

رقابت فینالیست‌های رشته قرائت و حفظ مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان نیز یکشنبه، 14 دی‌ماه برگزار خواهد شد که فینالیست‌های رشته حفظ از ساعت 15 تا 17 و فینالیست‌های رشته قرائت نیز از ساعت 17 تا 19 در سالن همایش‌های برج میلاد با هم رقابت می‌کنند.

بنابراین گزارش، پس از برگزاری رقابت‌های فینال پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، مراسم اختتامیه این مسابقات به منظور تجلیل از نفرات برتر هر رشته عصر روز یکشنبه، 14 دی‌ماه از ساعت 19:30 تا 21 برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان 72 قاری و حافظ قرآن از 47 کشور جهان حضور دارند که دعوت از این دانشجویان برای شرکت در این رقابت‌ها براساس آزمون اولیه‌ به منظور تعیین سطح توانمندی آنها صورت گرفت.

انتهای پیام

کد N656916

وبگردی