آفتاب

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه مبلمان منزل

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه مبلمان منزل

پنجمین نمایشگاه برترین‌های مبلمان منزل از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین سمیع زاده در حاشیه مراسم آغاز به کار پنجمین نمایشگاه برترین‌های مبلمان منزل گفت: امروز رونق و توسعه کسب و کار و به تبع  آن، افزایش اشتغال‌زایی، مهمترین خواسته دولت‌ها است و بر این اساس، در هنر- صنعت مبلمان هدف اصلی آن است که با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و نیز ارتقای جایگاه علمی و دانشگاهی گام‌های مهمی در راستای توسعه کسب ‌و کارهای این هنر صنعت برداشته شود.

دبیر انجمن صنفی مبلمان افزود: چنانچه این گام‌ها به‌ درستی برداشته شود، نه تنها در توسعه صنعتی و شکوفایی اقتصاد اثرگذار خواهد بود، بلکه باعث می‌شود جایگاه خوبی را در بازارهای جهانی کسب کنیم.

به گفته سمیع زاده، در پنجمین نمایشگاه برترین‌های مبلمان منزل، آخرین طرح ها و دستاوردهای حوزه مبلمان و دکوراسیون شامل انواع مبلمان منزل اعم از مبلمان مدرن و کلاسیک، انواع صندلی و میز ناهارخوری، سرویس خواب، تشک و کالای خواب، لوستر و روشنایی ارائه شده است.

وی اظهار داشت: در نمایشگاه امسال عرضه بخش عمده ای از این کالاها با تخفیف های  5 تا 15  درصدی همراه است.

سمیع زاده، با اشاره به اینکه این نمایشگاه هر روز از ساعت  10 صبح تا 8 شب پذیرای حضور علاقه‌مندان و عموم شهروندان است، گفت: این نمایشگاه با شعار مبلمان، نیازمند نگرشی سلامت محور، جدیدترین دستاوردهای این صنعت را در فضایی استاندارد و با امکانات کافی به نمایش گذاشته است.

پنجمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل تا جمعه 19 دیماه در محل دائمی نمایشگاههای برترین‌های ایران واقع در چهارراه یافت آباد، بازار مبل ایران، از ساعت 10صبح تا 8 شب برگزار است.

 

 

 

 

 

کد N656354

وبگردی