آفتاب
آیت الله ناصری:

ایران به برکت حضور رهبری کشوری باثبات و مقتدر است

ایران به برکت حضور رهبری کشوری باثبات و مقتدر است

یزد ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان بدانند که ایران به برکت حضور رهبری کشوری باثبات، مقتدر است و تحریف ها نفوذی در ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه ایران معتدل ترین و مقتدرترین کشور در دنیاست و تحریف ها در ایران راه ندارد، اظهار داشت: ایران هرگز نمی تواند مانند ظالمانی همچون داعشی ها برخورد کند و به اسم اسلام، بچه ها و کودکان بیگناه را گردن بزند.

وی عنوان کرد: دشمنان ما بدانند که ایران ما ایرانی با ثبات و کشوری دارای استقلال و تابع امیرالمومنین حضرت علی (ع) و مقاوم و ایستاده است و در عین اقتدار خود حتی حاضر نیست یک دانه را دهان مورچه ای بگیرد.

ناصری با اشاره به اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران که در قالب مانور اخیر به نمایش گذاشته شد، اظهار داشت: امیدواریم این مانور در دل دشمنان نیز رعب و وحشت ایجاد کند و شرایطی فراهم کند تا دشمنان ما تصمیماتی نگیرند که بیش از این دنیا را به زحمت بیندازند و آبروی خود را بر باد بدهند.

امام جمعه یزد با گرامیداشت ۹ ربیع ‌الاول سالروز به امامت رسیدن صاحب ‌الزمان (عج) اظهار داشت: حضرت مهدی (عج) زمانی ظهور می کند که همه انسانها معانی قرآن را درک کنند و بر سر خوان ایمان و اسلام بنشینند و قدرت لایزال الهی بر کرسی عدالت قرار گیرد.

ناصری خاطرنشان کرد: اگر قسمت باشد ظهور حضرتش را ببینیم باید تلاش کرده و بستر را برای ظهور ایشان مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی، تحولات عظیمی در کشور ما ایجاد شد، خاطرنشان کرد: همه ادیان امروز به فکر فرو رفته ‌اند و به تکاپو افتاده ‌اند که از ایران عقب نمانند و به سمت خوبی پیش بروند.

ناصری عنوان کرد: ملت ایران با رهبری ‌های امام خمینی (ره) ایستادگی کرد و با پیروی از ولی فقیه، تلألو این نور در ایران سبب جذب و جلب مردم دنیا به سوی نیکی و هدایت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های دشمن بر روی فرزندان و جوانان ما از طریق ماهواره ‌ها و اینترنت اظهار داشت: دشمن می ‌خواهد با ترویج فرهنگ خود و ایجاد دل‌ مشغولی‌ های جدید برای جوانان ما، ملت ایران را از مسیر نیکی و هدایت جدا کند.

کد N655227

وبگردی