آفتاب

تخلیه بزرگترین ایستگاه قطار مادرید پس از تهدید به بمبگذاری

تخلیه بزرگترین ایستگاه قطار مادرید پس از تهدید به بمبگذاری

رسانه‌های اسپانیا گزارش دادند، به دنبال تهدید فردی به بمبگذاری در یکی از ایستگاه‌های راه‌آهن شهر مادرید پایتخت این کشور، این ایستگاه تخلیه شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از شبکه راشا تودی، رسانه های اسپانیا گزارش دادند که مردی در یکی از ایستگاه های قطار شهر مادرید مدعی شد که جلیقه انتحاری خود را در قطار گذاشته است و به دنبال این تهدید ایستگاه راه آهن آتوچا در مادرید تخلیه میشود. این فرد پیش از دستگیر شدن تهدید کرد که خود را منفجر میکند.

روزنامه ال موندوی اسپانیا گزارش داد که واحد خنثی سازی بمب پلیس اسپانیا در کوله پشتی این مرد تنها یک بطری آب معدنی پیدا کرده است. پلیس اسپانیا سپس اعلام کرد که تهدید این فرد توخالی و واهی بوده است.

روزنامه ال پائیس گزارش داد که هنوز هویت این متهم فاش نشده است هر چند که وزارت کشور اسپانیا اعلام کرد که این فرد دارای اصالت مراکشی بوده و تحت روان درمانی قرار داشته است.

شاهدان عینی گفتند که این فرد ابتدا کوله پشتی خود را در یکی از واگنهای قطار رها کرده و سپس به مسافران هشدار می‌دهد که بمبی در اختیار دارد که هر آن ممکن است منفجر شود. پس از آن مسافران قطار زنگ خطر را به صدا در آوردند و از بلندگوی ایستگاه قطار اعلام شد که همه قطارهای وارد و خارج شونده در ایستگاه آتوچا به دلیل تهدید به بمبگذاری متوقف شده اند.

انتهای پیام

کد N655167

وبگردی