آفتاب

نمایندگان ایران امروز در مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان تلاوت می‌کنند

نمایندگان ایران امروز در مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان تلاوت می‌کنند

نمایندگان ایران در دو رشته قرائت و حفظ کل قرآن امروز(جمعه) در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان تلاوت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که از روز گذشته، 11 دی‌ماه با حضور 72 شرکت‌کننده از 47 کشور جهان در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آغاز شده است امروز(جمعه) با ادامه رقابت‌ها در مرحله مقدماتی دو رشته قرائت و حفظ همراه خواهد بود.

براساس قرعه انجام شده، حمید خزائی نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته قرائت امروز قبل از اذان مغرب در مرحله مقدماتی رشته قرائت به اجرای برنامه می‌پردازد.

همچنین، محمدجواد محمدی مجد، حافظ کل قرآن کریم و نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ نیز امروز بعد از اذان مغرب در مرحله مقدماتی رشته حفظ به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

بنابراین گزارش، رقابت‌های مرحله مقدماتی در رشته قرائت و حفظ پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان تا شنبه، 13 دی‌ماه ادامه خواهد داشت و پس از پایان این رقابت‌ها، رقابت‌های فینال رشته حفظ یکشنبه، 14 دی‌ماه از ساعت 15 تا 17 و رقابت‌های فینال رشته قرائت نیز در همان روز از ساعت 17 تا 19 انجام می‌شود.

انتهای پیام

کد N654969

وبگردی