آفتاب
از سوی بازوند معرفی شد؛

کارگر نمونه قم در سال 93 از نظر اداره کار قم

کارگر نمونه قم در سال 93 از نظر اداره کار قم

مدارک و مستندات مربوط به موفقیت وی و دیگر امتیازات ایشان به وزارتخانه ارسال شده و احتمال دارد به عنوان کارگر نمونه کشوری هم انتخاب شود.

کارگر نمونه سال 93 استان قم از نظر اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم معرفی شد.

به گزارش ایلنا از قم، بنابر اعلام اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نصراله بازوند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، از معرفی کارگر نمونه استان خبرداد و گفت: اسماعیل گلزار از شرکت شهاب گاز سوز این استان طبق شاخص های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارگر نمونه انتخاب شد.

نصراله بازوند در ادامه گفت: کارگر انتخاب شده این استان درشرکت شهاب گاز سوز مشغول به کار است که با طراحی رگولاتور سکونشیال با گاز مایع جهت ماشینهای گاز سوز موفق به کسب عنوان کارگر نمونه در سطح استان قم شده است.

وی افزود: مدارک و مستندات مربوط به موفقیت وی و دیگر امتیازات ایشان به وزارتخانه ارسال شده و احتمال دارد به عنوان کارگر نمونه کشوری هم انتخاب شود.

بازوند گفت: از میان گروه های کار استان، گروه کارنمونه بخش خدمات به نمایندگی آقای وحید آشتیانی از شرکت شهرکهای صنعتی در طراحی سایت مخصوص خوشه های کسب و کار و تالیف کتاب از داده های به دست آمده از سایت مذکور به عنوان گروه کار نمونه موفق به اخذ این عنوان استانی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: این دو نفر در آیینی در دهه فجر انقلاب امسال دراستان قم تجلیل خواهند شد، و امیدوارم در سطح کشوری نیز به عنوان نمونه معرفی شوند.

کد N654458

وبگردی