آفتاب
حجت الاسلام آشتیانی در میزگرد وحدت:

ولایت فقیه محور وحدت اصولگرایان/تضمین آینده نظام زنده نگهداشتن 9دی است

ولایت فقیه محور وحدت اصولگرایان/تضمین آینده نظام زنده نگهداشتن 9دی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اصولگرایان باید به آنچه که مصلحت نظام و رهبری است بیندیشند، گفت: اگر محور وحدت را ولایت قرار دهیم در فراز و نشیب‌ها قطعا موفق خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا آشتیانی در میزگردی تحت عنوان وحدت که در کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام آقاتهرانی دبیر کل جبهه پایداری، محمد نبی حبیبی دبیر کل موتلفه اسلامی و حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران برگزار شد، با اشاره به 9 دی گفت: در فتنه 88 خیلی از جریان‌ها و احزاب توان خود را گذاشتند تا به نظام ضربه بزنند، تهران را محاصره کردند و جز آتش و دود چیز دیگری نبود اما سیل جمعیتی که در 9 دی به خیابان ها آمد یک معجزه ای برای نظام بود.

وی تصریح کرد: بعد از تشییع پیکر امام(ره) تا روز 9 دی چنین جمعیتی در خیابانها دیده نشده بود و این حماسه آبی بر آتش فتنه بود.

حجت الاسلام آشتیانی افزود: ما اگر می خواهیم در آینده انقلاب لطمه نبیند و نگران آینده نظام هستیم باید 9 دی را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت در جریان اصولگرایی گفت: اصولگرایان باید به آنچه مصلحت نظام و رهبری است بیندیشند و اگر وحدت داشته باشند دشمن نمی تواند هیچ کاری انجام دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به محور وحدت اصولگرایان ادامه داد: اگر ما محور وحدت را ولایت قرار دهیم قطعا در فراز و نشیب ها موفق خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: اگر دل ها به سمت رهبری و تصمیم محض خداوند باشد در بزنگاهها پیروز خواهیم شد.

 

 

کد N654100

وبگردی