آفتاب
حجت‌الاسلام تقوی در کنگره ایثارگران:

شعار وحدت اصولگرایان باید «همه با هم و نه همه با من» باشد

شعار وحدت اصولگرایان باید «همه با هم و نه همه با من» باشد

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اگر اصولگرایان می‌خواهند نقش‌آفرین و تعیین‌کننده باشند، باید با یکدیگر وحدت داشته باشند، گفت: شعار وحدت اصولگرایان باید «همه با هم و نه همه با من» باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در ششمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تحولات اجتماعی مدیون انسان‌های موثر است، گفت: نقش‌آفرینانی که در جامعه از توانمندی‌های خودشان به خوبی استفاده کردند، توانستند تحولاتی را در جامعه به وجود آورند.

وی با بیان اینکه انسان‌هایی قادر به ایجاد تحول هستند که خود متحول شده باشند، گفت: گاهی یک انسان آنقدر توانمند و موثر است که خود به تنهایی یک امت است و امام راحل نیز این گونه بود و توانست نقشه سیاسی جهان را تغییر دهد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: همچنان که امام راحل در مورد شهید بهشتی نیز فرموده بود: «بهشتی یک ملت بود برای ما و این بزرگی و عظمت شهید بهشتی را می‌رساند».

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به ویژگی اصولگرایان افزود: اصولگرایان جمعی از متدینین و ولایتمداران هستند که در مسیر رهبری گام برمی دارند و پایبند به خون شهدا هستند.

وی تصریح کرد: ما اصولگرایان اگر می‌خواهیم در جامعه تاثیرگذار باشیم، یک مقدمات و لوازمی دارد که یکی از لوازم کلیدی برای تاثیرگذاری اصولگرایان، همگرایی و وفاق است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: تا اصولگرایان کنار هم ننشینند و روی مسائل کلی به توافق نرسند، نمی‌توانند تاثیرگذار باشند.

حجت‌الاسلام تقوی با تشکر از جمعیت ایثارگران برای دعوت از چهره‌های مختلف در جریان اصولگرایی، گفت: ما برای رسیدن به وحدت، راهی جز این نداریم که خود شیفتگی‌ها و منیت‌ها را کنار بگذاریم. ما باید یکی شویم و هیچ راهی جز آنکه در کنار هم قرار بگیریم، نداریم.

وی با اشاره به جلسات همگرایی اصولگرایان، گفت: ما تاکنون در 18 استان جلسات همگرایی برگزار کرده‌ایم که یک اقبال بسیار خوبی از این جلسات صورت گرفته است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شعار اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید «همه با هم، نه همه با من» باشد، گفت: هر اصولگرایی که در هر نقطه‌ای از کشور و در هر منصبی که وجود دارد، از ماست چه در حزب ما باشد و چه نباشد.

حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد: ما زمانی که چارچوب‌های اصولگرایی را مشخص کردیم، همه کسانی که در این چارچوب جای می‌گیرند، اصولگرا هستند هر چند که اختلاف سلیقه داشته باشند. بنابراین اگر می‌خواهیم تاثیرگذار باشیم و خدمت بیشتری به محرومین و مستضعفین داشته باشیم باید وحدت ایجاد کنیم.

وی با تشکر از همه اصولگرایانی که از جلسات همگرایی اصولگرایان حمایت کردند، گفت: چه آنهایی که آمدند و چه آنهایی که نیامدند، از این جلسات حمایت کردند و ما نیز پنجمین جلسه همگرایی اصولگرایان را پنجشنبه هفته آینده برگزار می‌کنیم و از همین جا از همه اصولگرایان به ویژه آقای حداد دعوت می‌کنم که در این جلسه حضور به هم رسانند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه منشور جامعتین محور وحدت جلسات همگرایی اصولگرایان گفت: احزاب اصولگرا باید کمک کنند که ما این جلسات را برگزار کنیم، چرا که تنها با وحدت و یکپارچگی می‌توانیم تاثیرگذار باشیم.

حجت‌الاسلام تقوی با تاکید بر لزوم همگرایی نیروهای هم فکر در جریان اصولگرا گفت: اگر می‌خواهیم نقش‌آفرین، تعیین‌کننده و موثر باشیم، باید همه با هم وحدت داشته باشیم و این تاثیرگذاری را در جهت آرمان‌های انقلاب به کار گیریم.

وی گفت: برخی‌ها می‌گویند پشت حرکت شما چه کسی است؟ حرکت ما شفاف است پشت صحنه و روی صحنه آن یکی است. ما همه مقلد رهبری هستیم و به هیچ کس به جز جامعتین گزارش نمی‌دهیم.

کد N653844

وبگردی