آفتاب
نادری خبر داد:

جم امن‌ترین شهرستان استان بوشهر است/ تخصیص 40 درصد اعتبارات شهرستان

جم امن‌ترین شهرستان استان بوشهر است/ تخصیص 40 درصد اعتبارات شهرستان

جم - فرماندار جم با بیان اینکه جم امن‌ترین شهرستان استان بوشهر است، گفت: عملیات اجرایی جاده جم به ریز سال آینده شروع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان جم اظهار داشت: رسانه‌ها، مشاوران فرماندار هستند و در این چند ماه، در ایجاد فضای همدلی در شهرستان و همچنین موضوعات مختلف شهرستان فعالیت های قابل تقدیر داشتند.

نادری خاطرنشان ساخت: در آینده نزدیک، استان بوشهر میزبان هیئت محترم دولت است و مهمترین اولویت‌های شهرستان طرح آبخیزداری شهرستان جم، راه‌های مواصلاتی شهرستان، جاده جم به ریز، احداث دانشکده فنی و مهندسی جم و تقاطع غیر همسطح در ورودی های جم است.

وی افزود: اجرای طرح های آبخیزداری از موضوعات مهم و حیاتی شهرستان جم است که با توجه به قول وزارت نفت برای همکاری در این پروژه ها، امیدواریم اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر برای اجرایی شدن این پروژه بیشتر تلاش کند.

احداث فضاهای آموزشی و چند زمین مصنوعی در شهرستان جم

رئیس شورای اداری شهرستان جم تصریح کرد: ایجاد پروژه های عمرانی در شهرستان، احداث فضاهای آموزشی و ایجاد چند زمین مصنوعی در شهرستان جم، ایجاد جاده ایمن جم به ریز، راه های شهرستان، پروژه آبرسانی جم، اشتغال جوانان، ایجاد فضای همدلی در بین مردم و مسئولان، نظارت مستمر ودقیق بر ادارات شهرستان، اشتغال جونان و ایجاد معاون عمرانی فرمانداری برخی از مواردی بوده که در ماه های اخیر در دستور کار فرمانداری بوده است و بحمدااله در این موارد، توفیقاتی حاصل شده است.

نادری با بیان اینکه تمام تلاش و انگیزه‌ام خدمت به شهرستان، است افزود: در تهران پیگیری‌های خوبی برای برخی پروژه‌های شهرستان جم از جمله فضاهای آموزشی، جاده جم به ریز و راه های روستایی و برخی موارد دیگر داشتیم.

آغاز عملیات اجرایی جاده جم به ریز

رئیس شورای تامین شهرستان جم با بیان اینکه در فرمانداری از چهار مشاور حوزه‌های گوناگون بهره می گیرد، گفت: اتاق فرماندار همه روزه برای شهروندان باز است تلاش می کند از همه اقشار شهرستان برای پیشرفت بهره بگیرد.

نادری در پاسخ به سوالی درباره جاده جم به ریز خاطرنشان ساخت: طبق قول‌های داده شده سال آینده عملیات اجرایی این جاده آغاز می‌شود و هم اکنون این طرح در دست مطالعه است.

فرماندار جم بابیان اینکه 40 درصد از اعتبارات امسال تخصیص یافته است، تاکید کرد: توسعه ی شهرستان باید در همه ی موارد انجام شود.

شهرستان جم امن ترین شهرستان استان بوشهر

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان جم بیان داشت: در سال جاری در بحث امنیت، شهرستان جم امن‌ترین شهرستان استان است و این حاصل تلاش‌های فراوان نهادهای شهرستان است.

رئیس شورای اداری شهرستان جم با انتقاد از نبود سند چشم انداز توسعه شهرستان اظهار داشت: دانشکده فنی ومهندسی جم با فرمانداری رابطه ضعیفی دارد باید این دانشکده از پتانسیل‌های فرمانداری استفاده کند هرچه فرمانداری برای گرفتن امتیازاتی برای دانشجویان این دانشکده تلاش می کند.

نادری در پایان اظهار داشت: ایجاد حواشی در شهرستان هیچ کمکی برای توسعه و عمران نمی کند باید همه با همدلی و تلاش شبانه روزی برای شهرستان بکوشیم.

کد N653800

وبگردی