آفتاب

پر بیننده ها:آخرین جدول نقل و انتقال های لیگ/اظهارات آملی لاریجانی درباره حصر/ استقبال از تیم ملی

پر بیننده ها:آخرین جدول نقل و انتقال های لیگ/اظهارات آملی لاریجانی درباره حصر/ استقبال از تیم ملی

مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر روز گذشته به پایان رسید تا تیم ها آخرین تغییرات مد نظر خود برای نیم فصل دوم لیگ برتر را انجام دهند.

سپاهان اصفهان یکی از تیم هایی بود که کمترین تغییرات را انجام داد. این تیم فقط دو بازیکن جذب کرد و هیچ بازیکنی را هم از دست نداد. نفت تهران هم فقط یک بازیکن را از لیست خود خارج کرد و یک بازیکن به جای او وارد لیست کرد. اما تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال، پدیده، صبای قم، گسترش فولاد و راه آهن تغییرات زیادی داشتند. نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه ها را در جدول زیر می بینید. جدول انتقالات این فصل را اینجا ببینید.

رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی در صورت لزوم و برحسب مصالح نظام آماده محاکمه سران فتنه است. اظهارات آیت الله آملی لاریجانی درباره حصر و محاکمه سران فتنه را اینجا ببینید.

جمعه پیش در یکی از هتل‌های شوشتر به همت تعدادی از مردم شهر، مراسمی برگزار شد تا از عده‌ای گردشگر به خاطر اتفاقات ناراحت‌کننده‌ای که افتاده بود، دلجویی شود تا شوشتر به خاطره‌ای تلخ برای گردشگران تبدیل نشود. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

استقبال گرم ایرانیان از تیم ملی در سیدنی باعث شد اعضای تیم ملی این همه سرگردانی در پرواز را فراموش کنند و با آرامش به استراحت بروند.تصاویر استقبال از تیم ملی در سیدنی را اینجا ببینید. حاشیه های تاخیر هواپیمای تیم ملی در سفر به استرالیا را اینجا ببینید.

رضایی در یک برنامه تلویزیونی با بیان "من بارها عدم تبعیت از قانون در سال 88 را محکوم کردم" گفت: بعضاً ناچار می‌شدیم ضرب المثل هم بزنیم. در یک اطلاعیه‌ آن روزهایم حتی این خاطره را هم گفتم که یه نفر من را دیده و گفته که به موسوی و کروبی بگویید تا دیر نشده خود را از این ماجراها کنار بکشند.حرفهای صریح این کاندیدای انتخابات 88 را اینجا ببینید.

عامل انتحاری داعش که تنها ۱۴ سال سن داشت لحظاتی پیش از منفجر شدن کمر بند انتحاری خود را به نیروهای امنیتی عراق تسلیم کرد.ویدئو این اتفاق را اینجا ببینید.

پژوهشگران دانشگاه وسترین‌ایلی‌نویز در پژوهشی، یک پرنده را به‌مدت یک سال بررسی کردند و متوجه شدند هرچند این پرنده نتوانست جفت مناسب خود را پیدا کند و هم‌چنین نتوانست آواز خاص خود را مشابه دیگر هم‌نوعانش اجرا کند، اما دیگر کاردینال‌ها هم او را به‌خاطر این ظاهر عجیب‌وغریب هدف قرار ندادند!. تصویر این پرنده را اینجا ببینید.

/212 17

کد N653448

وبگردی