آفتاب

انتقاد نماینده اهر و هریس از نادیده گرفتن جایگاه فرش در اقتصاد مقاومتی

انتقاد نماینده اهر و هریس از نادیده گرفتن جایگاه فرش در اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم اهر و هریس از نادیده گرفتن جایگاه فرش در اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس فلاحی باباجان در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر صنعت، گفت: آقای نعمت‌زاده من شما را مثل خودم یک بچه روستایی می‌شناسم که البته با گذشته خود فاصله زیادی گرفته است. چرا که دیگر مادران و خواهران روستایی خود ا که دار قالی برپا کرده و در سال‌های متوالی ناجی اقتصاد ایران بوده‌اند را فراموش کرده‌ایم و ظاهراً با آنان بیگانه شده‌اید.

او ادامه داد: آقای وزیر نمی‌دانم با نادیده گرفتن فرش ایران چطور اقتصاد مقاومتی و فاصله گرفتن از نفت در توسعه اقتصادی را تعریف می‌کنید. مردان و زنان این سرزمین با دستان پینه‌بسته دارند نابود می‌شوند و حتی توان تأمین جهیزیه دختران دم بخت خود را ندارند.

فلاحی تأکید کرد: شما با واگذاری شرکت سهامی فرش ایران قرن‌ها تلاش فرشبافان را نابود می‌کنید. حتماً باید بدانید 6 ماه نخوابیدن و پشت دار قالی نشستن و بیمه درست و حسابی نداشتن یعنی چه، حتماً می‌دانید زندگی زیر بار سرمایه‌داران و مرفهین بی‌درد و زحمت کشیدن و سودی نبردن یعنی چه.

نماینده اهر و هریس همچنین گفت: آقای وزیر عده‌ای از دسترنج فرشبافان نفع می‌برند. شما با واگذاری شرکت فرش ایران نمک جدید به زخم فرشبافان پاشیده‌اید.

این نماینده مجلس شروع سال جدید میلادی و امامت حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که نعمت ولایت را قدر بدانیم و دانسته و ندانسته بر طبل فتنه نکوبیم.

انتهای پیام

کد N652566

وبگردی