آفتاب
نماینده میاندوآب در اخطار قانون اساسی:

ریالی از اعتبارات 4.1 میلیارد دلاری پروژه های عمرانی هزینه نشده است

ریالی از اعتبارات 4.1 میلیارد دلاری پروژه های عمرانی هزینه نشده است

مهدی عیسی زاده با اشاره به اظهارات سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر هزینه شدن اعتبار 4.1 میلیارد دلاری برداشت از صندوق توسعه ملی در پروژه های عمرانی گفت: ریالی از این درآمد را در پروژه ها ندیدیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با اشاره به اظهارات شب گذشته کاتب در صدا و سیما گفت: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت مبلغ برداشت شده از صندوق توسعه ملی در مناطق مختلف به صورت عمرانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم آذربایجان غربی عزم می کنم که از این مبلغ در طرح های 25 درصدی و 30 درصدی استان ما ریالی هزینه نشده است و اگر دولت صدای مردم را می شنود توضیح دهد که این مبلغ در چه مناطقی هزینه شده است.

وی همچنین در تذکری به هیات رئیسه مجلس از عدم بررسی سوالاتش از وزرای راه و شهرسازی نفت و نیرو نیز در صحن علنی مجلس انتقاد کرد و گفت: این سوالات را از دوره هشتم مجلس از وزرای مربوطه دارم اما هنوز اجازه طرح آن داده نشده است.

در ادامه محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را در غیاب علی لاریجانی بر عهده داشت گفت: دوستان کمیسیون برنامه و بودجه در گزارش خود اذعان داشتند که این منابع در مصارف عمومی هزینه شده است نه در هزینه های جاری.

وی ادامه داد: این بدان معنا نیست که منابع مورد نظر در همه استان‌ها به طور خاص هزینه شده باشد و ارزیابی کمیسیون درست است.

 

 

 

 

کد N651979

وبگردی