آفتاب

رئیس جمهور وارد شهرستان جاسک شد

رئیس جمهور وارد شهرستان جاسک شد

جاسک - حسن روحانی رئیس جمهور به منظور بازدید از رزمایش محمد رسول‌الله ارتش وارد شهرستان جاسک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر روحانی رئیس‌ جمهوری صبح چهارشنبه به منظور بازدید از رزمایش محمد رسول‌الله ارتش وارد شهرستان جاسک شد و در جریان این سفر با نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که در منطقه حضور دارند، دیدار خواهد کرد.

همچنین رئیس جمهور در این سفر یک روزه در جریان آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شرق استان و روند آغاز منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان جاسک قرار خواهد گرفت.

به گزارش مهر، دکتر روحانی رئیس جمهوری نیز پیش از سفر به جاسک و در چابهار عنوان کرد: در سفرهایی که به هرمزگان و سیستان و بلوچستان داشتیم، اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی مورد تأکید و تصویب قرار گرفت که برخی از آنها در جاسک و برخی در سواحل مکران چابهار قرار دارد و امروز به چابهار آمدیم تا از طرح‌های مربوط به این شهرستان که اجرای برخی آغاز شده و برخی دیگر در حال اجرایی شدن است بازدید کنیم و ببینیم که در چه مرحله‌ای قرار دارند و چگونه باید پیشرفت کنند.

رییس‌ جمهوری اظهار داشت: فردا نیز به جاسک سفر خواهیم کرد که عمدتاً برای حضور و بازدید از رزمایش محمدرسول‌الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و در کنار آن از پروژه‌های در حال اجرای جاسک، نیز بازدید کرده و نحوه پیشرفت آنها را مرور خواهیم کرد.

کد N651849

وبگردی