آفتاب
ابوترابی در جلسه علنی مجلس:

شهادت سردار تقوی حلقه پیوند استوار بین دولت و ملت ایران و عراق

شهادت سردار تقوی حلقه پیوند استوار بین دولت و ملت ایران و عراق

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید شهادت سردار تقوی حلقه پیوند استوار بین دو ملت ایران و عراق برای دفاع از حریم اسلام و مبارزه با استکبار جهانی و مزدوران تکفیری و تروریستی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه ضمن تبریک سال نوی میلادی به مسیحیان کشور گفت: خدمت عموم پیروان حضرت مسیح پیامبر بزرگ الهی و موحدین عالم سال نوی میلادی را تبریک عرض می نمایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که در آیات نورانی قرآن کریم آمده است حضرت مسیح پیامبر بزرگ الهی کلمه الله و در نزد خدای سبحان از مقام و منزلت و جایگاه ویژه و استثنایی و فاخر برخورد است امیدوارم که در پرتوی معاد وحیانی و آیات نورانی وحی موحدین عالم در سایه توحید از بهترین نعمه حق برخوردار باشند و مسیر حرکت جامعه را به سوی بندگی خداوند و تحقق فرامین انبیا هموار نمایند.

وی افزود: مسلمانان عالم برای عموم پیروان حضرت مسیح از خداوند سبحان آرزوی سعادت و عزت و توفیق دارند و به طور خاص محضر همکاران عزیز و ارجمندم نمایندگان مسیحان و آشوریان و پیروان حضرت مسیح در کشور  عرض تبریک دارم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد همچنین شهادت حضرت امام حسن عسگری را محضر مسلمانان جهان تسلیت گفت و اظهار داشت: آغاز ولایت و امامت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر را که در این سال مقارن شده است با آغاز سال نوی میلادی و میلاد حضرت مسیح محضر عموم مسلمانان و همه انسان های دلباخته به حق که در انتظار استقرار عدالت هستند تبریک می گویم.

نایب رئیس مجلس افزود: شهادت سردار سرافراز و شاگرد راستین مکتب حضرت امام حسین(ع) و منتظر راستین حضرت ولی عصر(عج) سردار حاج حمید تقوی را محضر رهبر معظم انقلاب، نیروهای خدوم سپاه پاسداران و سپاه قدس و فرمانده هوشمند آن، سردار سلیمانی که امروز مایه افتخار برای امت اسلام هستند عرض تبریک و تسلیت داشته باشم.

وی ادامه داد: بدون تردید شهادت سردار تقوی در راه دفاع از امنیت ملت ایران و حراست از مردم مسلمان سامرا و حرم امام حسن عسگری(ع) حلقه پیوند استوار بین دو ملت ایران و عراق برای دفاع از حریم اسلام و مبارزه با استکبار جهانی و مزدوران تکفیری و تروریستی است.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان خوزستان نیز شهادت این فرزند برومند اسلام را که در خانواده شهیدپرور رشد کرد را به خانواده ایشان تسلیت می گویند.

 

 

کد N651737

وبگردی