آفتاب
حجت الاسلام میراحمدی:

نهم دی معرفی ماهیت مخرب فتنه گران است

نهم دی معرفی ماهیت مخرب فتنه گران است

گلوگاه- خبرگزاری مهر: امام جمعه گلوگاه گفت: نهم دی معرفی ماهیت مخرب فتنه، فتنه گری و فتنه گران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، سه شنبه شب در حماسه ۹ دی که با حضور مسئولان شهر و مردم در مسجد جامع گلوگاه افزود: مردم در نهم دی با راهپیمایی با شكوه خود نشان دادند كه همواره پای آرمانهای مقدس این نظام تا پای جان ایستاده اند.

وی ادامه داد: نهم دی، نشان داد این انقلاب مردمی است، این انقلاب دائمی است، همه آمده بودند و از همه اقشار آمده بودند تا این فتنه را خنثی کنند.

حجت الاسلام میراحمدی اظهار داشت: ما باید همواره محیا، بیدار و بصیر باشیم و پیرو همه جانبه ولایت و در خط ولی فقیه باشیم و در خصوص موضوع و آمریکا بداند کوچکترین توطئه و فتنه ای بخواهد انجام دهد همچنان ۹ دی دیگری ایجاد می کنیم و دندانهای دشمن را در دهانش خرد خواهیم كرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه نیز گفت: عظمت نهم دی ماه به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی بستگی دارد و مردم در این روز ابهت و اقتدار اسلام و نظام را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حسینعلی فعالی اظهار داشت: دشمنان با استفاده از عناصر داخلی سعی در تغییر ماهیت نظام داشتند به خیال خام خود که مردم ایران از نظام و انقلاب برگشته اند اما حضور مردم در ایران تمام حرکات شوم و حیله های شیطانی دشمنان و خود فروختگان داخلی را نقش برآب کرد.

استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی نیز در ادامه گفت: براندازی نظام و انقلاب از برنامه های اصلی فتنه ۸۸ بود.

علی سلیلی ادامه داد: نهم دی روز اتحاد و انسجام ملت ایران در دفاع از ولایت و ولی امر مسلمین و "نه" بزرگ به ایادی كفر و استكبار بوده است.

وی با بیان اینكه مدیریت اعجازگونه رهبری مانع فتنه ۸۸ و ایجاد بصیرت در جامعه و ایجاد نهم دی ماه است خاطرنشان كرد: دشمن و مسئولان باید بدانند كه مردم جز با ولایت با كسی عقد اخوت نبستند و همواره در خط ولایت تا پای جان ایستاده اند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: نهم دی ماه تجلی سنگ باران ابابیل الهی بر سر ابرهه سبز رنگ بود كه موجب شد تا تمام برنامه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران و براندازی نظام نقش برآب شود.

سلیلی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با داشتن ولایت مطلقه فقیه هرگز آسیبی نخواهد دید زیرا این ملت همواره ثابت کردند که تابع محض ایشان هستند و با ولایت عقد اخوت دیرینه بسته اند.

وی با تاكید بر اتحاد و همبستگی در جامعه افزود: حادثه نهم دی و حضور با بصیرت مردم با مدیریت هوشمندانه رهبری موجب شد كه ملت با ماهیت بسیاری از افراد آشنا شود و بداند تنها درصورت انسجام و همبستگی می توان بر دشمن نائل آمد و پیروز شد.

کد N651716

وبگردی