آفتاب
حجت الاسلام اديانی:

افرادی كه مناظره را خاستگاه فتنه می دانند در اشتباهند

افرادی كه مناظره را خاستگاه فتنه می دانند در اشتباهند

يزدـ مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: افرادی كه گمان می كنند مناظره ها خاستگاه فتنه بود، در اشتباه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، سه شنبه شب در هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در حسینیه امیرچخماق یزد در کنار مزار این شهدا با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: فتنه ۸۸ با رمز شوم تقلب در انتخابات با هدایت آمریکا و انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شد.

وی افزود: در کنار فتنه گران، افراد دیگری نیز فریب خوردند، کسانی که قائل بودند به اینکه دولت باید در جزئیات زندگی مردم هم دخالت کند و فعالان اقتصادی را با برچسب رادیکالیسم از دور خارج کردند و در این شرایط هرکس فکری در مقابل دولت داشت و مخالف دولت در اقتصاد و زندگی مردم نظر می داد، محکوم می شد.

ادیانی تاکید کرد: نمی شود که پول بیت المال در اختیار عده ای خاص باشد و مردم دیگر هر روز تنگدست و فقیرتر شوند.

وی با بیان اینکه افرادی که مناظره را خاستگاه فتنه می دانند، در اشتباه هستند، تصریح کرد: احمدی نژاد آن زمان بگم بگم در کشور به راه انداخت و اقدام خاصی برای تخلف ها نکرد اما ندانسته حرفهای همانها را می زد.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران عنوان کرد: خواص بی‌بصیرت نیز در این فتنه تاثیر بسیاری داشتند و با اعمال و رفتار و حتی سکوت خود، خسارتهای بسیاری هم در بعد خارجی و هم داخلی به کشور وارد کردند.

وی یادآور شد: خواص بی بصیرت به اسم صیانت از آرا با اینکه می دانستند امکان تقلب ۱۳ میلیونی وجود ندارد و مقام معظم رهبری نیز دستکاری در آرا را حرام می دانند، این موضوع را مطرح کردند.

ادیانی با اشاره به شرایطی که مشابه فتنه های مخملی در کشورهای تاجیکستان و قرقیزستان بود و نظامهای این کشورها را سرنگون کرد، بیان داشت: اگر درایت و تدبیر رهبر انقلاب نبود، معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: مردم ایران در آن زمان با تدبیر، بصیرت، بینش انقلابی و آگاهی و با استفاده از راهنمایی های رهبری حماسه ۹ دی را آفریدند و نشان دادند ملتی که هزاران شهدی داده و نهال انقلاب را با خون شهدا آبیاری کرده، هرگز رهبری را تنها نمی گذارد و انقلاب اسلامی را رها نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم اگر ملت ایران اقتدار دارد و دولتمردان آن پای میز مذاکره می روند، از برکت خون همین شهداست.

این مراسم با حضور گسترده مردم در فضای باز حسینیه امیرچخماق و در کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

کد N651538

وبگردی