آفتاب

نمایشگاه تخصصی جامعه اطلاعاتی کشور

نمایشگاه تخصصی جامعه اطلاعاتی کشور

ششمین نمایشگاه کتاب و محصولات آموزشی - پژوهشی جامعه اطلاعاتی کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری دام ظله العالی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه سازمان های اطلاعاتی کشور را دارای مخلص ترین نیروها در عرصه خدمت رسانی به نظام و مردم دانست و گفت: نقش این سازمان ها را می توان به جریان گردش خون در بدن تشبیه کرد که حیات جامعه به آن بستگی دارد.

وی افزود: جامعه اطلاعاتی در جمهوری اسلامی ایران از پاک ترین ، بهترین ، و مخلص ترین نیروها برخودار است که در عرصه صیانت از حیات و امنیت اجتماعی به صورت گمنام مشغول خدمتند و ان شاءالله خدمتشان مد نظر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری بوده و هست.

هم چنین حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی و حجت الاسلام و المسلمین علوی از غرفه های مختلف این نمایشگاه که جدیدترین آثار آموزشی و پژوهشی نهادهای اطلاعاتی و حفاظتی کشور در آن به نمایش گذاشته شده است،دیدن کردند.

ششمین نمایشگاه کتاب و محصولات آموزشی - پژوهشی جامعه اطلاعاتی کشور به همت دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات و با همکاری همه مراکز آموزش عالی و پژوهشی اعضای جامعه اطلاعاتی در یکی از مراکز دانشگاهی این جامعه با هدف ارائه آخرین دست آوردهای علمی پژوهشی حوزه اطلاعاتی و حفاظتی کشور بر پا شده است .

این نمایشگاه تخصصی به منظور بازدید اساتید، محققان، پژوهشگران و دانشجویان حوزه اطلاعاتی کشور ایجاد شده است و به مدت ده روز ادامه دارد.

انتهای پیام

کد N651332

وبگردی