آفتاب

بیانیه جبهه اصلوگرایان اصلاح‌طلب به مناسبت 9دی

بیانیه جبهه اصلوگرایان اصلاح‌طلب به مناسبت 9دی

جبهه اصلوگرایان اصلاح‌طلب به مناسبت سالروز حماسه9 دی بیانیه‌ای صادرکرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متناین بیانیه به شرح ذیل است : 9دی ماه اثبات‌کننده مردمی‌ترین نظام جهانی جمهوری اسلامی ایران است که مستحکم‌ترین پشتوانه آن ملت آن با استراتژی حضور مستمر در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها با محوریت و تبعیت از ولایت فقیه می‌باشد.

9 دی ماه نمونه بارز و مصداق تاریخی مدیریت معنوی رهبری عزیز و بصیرت و بیداری ملتش است، هنگامه‌ای که تمام استکبار و دشمنان جهانی چشم طمع به ویرانی و تاراج این کشور و ملت همیشه سربلندش داشتند با لبیک ملت هوشیار و موقعیت‌شناس از مقتدای خود تمام نقشه‌های شوم خائنین را خنثی نموده و تاریخ انقلاب را برای بشریت معاصر و تاریخ آینده پرافتخارتر نموده است.

ملت فهیم ایران فتنه سال 1388 را همانند انقلاب 57 از یاد نخواهند برد و می‌دانند زخم خوردگان و سیلی خوردگان فتنه 88 همواره پی فرصت برای ضربه زدن به نظام و ولایت و ملتند و در این اهداف شوم خود از هیچ همت و تلاشی دریغ نخواهند کرد و با توجه به مقتضیات مهندسی‌های متفاوت دارند از جمله اینکه وارد کردن اعوان و انصار فتنه‌گر خویش در چرخه خدمتگزاری کشور از کارشناسی به بالا و نیز به عصبیت کشاندن مبارزه با جذب و بکارگیری فتنه‌گران و حذف مبارزان با فتنه‌گران از حوزه‌های غیرسیاسی و غیرحکومتی از جمله درگیری‌های شخصی و حقوقی و جزایی و پرونده‌سازی‌های مستندسازی جعلی و ... برای حذف مبارزان با فتنه‌گر از چرخه اعتبار و اعتماد و خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی می‌باشد.

اینجاست که تمام نخبگان و رسانه‌ها و مسئولین قضایی، سیاسی، امنیتی و نظامی و انتظامی کشور باید به هوش باشند که فتنه‌گران و جریان انحرافی هرگز آرام و ساکت ننشسته و پیوسته با مهندسی‌های متناسب با ایام متفاوت در پی حذف عاشقان ولایت و خادمان ملت هستند خصوصا اینکه مجلس آینده بسیار مجلس مهمی خواهد بود لذا استراتژی گروه مارقین و ناکثین و قاسطین زمان همان سیلی خورگان 9 دی است.

جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب ضمن این و هشدار بسیار محکم و ضرورتی غیرقابل انکار یوم‌الله 9 دی را گرامی داشته و تبریک عرض می‌نماید.

انتهای پیام

کد N651253

وبگردی