آفتاب
صلاحی در همایش نقش دولت انگلیس در فتنه 88:

اعتراف وزیر خارجه انگلیس بر قدرت رهبری در ایران

اعتراف وزیر خارجه انگلیس بر قدرت رهبری در ایران

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به سخنان وزیر خارجه انگلیس پیرامون فتنه 88 گفت: وی در مصاحبه‌ای اقرار کرد که رهبری در جمهوری اسلامی ایران از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور طی سخنانی در همایش بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه 88 اظهار داشت: 9 دی پایان فتنه‌ای است که می‌توانست با آن ابعاد بزرگ 5 نظام را سرنگون کند.

وی در ادامه با بیان اینکه انگلیس بدون هیچ شک و تردیدی عامل اصلی خارجی فروپاشی جهان اسلام و سه قدرت جهان اسلام از جمله ایران، عثمانی و هند بود افزود: انگلیسی‌ها عامل اصلی عقب ماندگی 150 ساله ایران در سال‌های دور هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به توطئه‌های انگلیسی‌ها در تصاحب نفت ایران ادامه داد:‌ انگلیسی‌ها عامل اصلی لژ فراماسونری و شبکه جاسوسی در ایران هستند و همچنین یکی از عوامل انحراف در جنبش مشروطه و عدالت‌خواهانه بودند.

صلاحی تاکید کرد: رژیم انگلیس عامل اصلی جعل رژیم صهیونیستی و عامل اصلی کودتای 28 مرداد 32 است.

وی با بیان اینکه انگلیسی‌ها با توطئه‌های مختلف سعی در تصاحب نفت ایران داشتند افزود: در آن زمان به جهت ساده‌انگاری برخی از کسانی که در جنبش نفت حضور داشتند ضربات زیادی به ایران وارد شد و در آن زمان نیز مصدق طی سفری به آمریکا و با خوشبینی‌ای که به این کشور داشت سعی کرد بدین‌وسیله از دست انگلیسی‌ها نجات پیدا کند اما خوشبینی مصدق به آمریکا عامل اصلی کودتای 28 مرداد بود.

صلاحی با اشاره به انتخابات سال 88 و با بیان اینکه انگلیس عامل اصلی فتنه 88 در ایران بود اظهار داشت: در میان انبوه مدارک و اسناد در زمینه نقش پررنگ انگلیس در فتنه 88، وقتی که از وزیر خارجه این کشور سوال کردند که چرا کار ایران این‌بار با توجه به سخنان قبلی شما تمام نشد گفت: باید اقرار کنم خدا هم ایرانی است و همچنین اقرار می‌کنم رهبری در ایران بسیار قدرتمند است.

رئیس سازمان بسیج اساتید تصریح کرد: آقایانی که پنبه داخل گوششان کرده‌اند و نمی‌شنوند بدانند که اگر ولی امر مسلمین در برابر این هجوم ایستادگی نمی‌کرد جنگ داخلی ایران را فرا می‌گرفت.

وی با اشاره به نحوه سخن گفتن برخی مسئولان با آمریکایی‌ها گفت: در همین ایام برخی مسئولان با آمریکایی‌ها از روی ادب و سخاوت سخن می‌گویند در حالی که آنها به ما می‌گویند ایرانی‌ها DNAشان خراب است و باید عوض شود لذا مسئولان دستگاه سیاسی ما باید نحوه سخن گفتن خود را تغییر دهند.

صلاحی با اشاره به قدرت ایران در منطقه و نقش جمهوری اسلامی در حفظ امنیت پایدار در منطقه گفت: قدرت نظامی و موشکی و دفاعی ایران است که آمریکا را در تمام عرصه‌ها عقب نشانده اما بعضی‌ها این موضوع را بد می‌فهمند.

رئیس سازمان بسیج اساتید ادامه داد: چرا مطالبی که آمریکایی‌ها در سایتشان می‌نویسند از زبان برخی مسئولان ما بیرون می‌آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران نبود آیا کسی می‌توانست کار را پیش ببرد؟

کد N650087

وبگردی