آفتاب
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان:

رفتار منطقی با مراجعان، منافاتی با اجرای قاطع قانون ندارد

رفتار منطقی با مراجعان، منافاتی با اجرای قاطع قانون ندارد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر رسیدگی سریع و به‌موقع به امور مراجعین و احترام به آنان، گفت: رفتار منطقی و کریمانه با مراجعین منافاتی با اجرای دقیق و قاطع قانون ندارد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی تمیزی بیان کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کار خود قرار دهیم و و مراقب باشیم تا زمینه سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب فراهم نشود.

وی با بیان این که ارائه پیشنهادها و خرد جمعی موجب پیشرفت کار فردی و سازمانی می‌شود، افزود: با توجه به این که بیشترین لحظات در طول روز را در محل کار می‌گذرانیم، باید تلاش کنیم با خرد جمعی و صداقت به افزایش کارآمدی خود و سازمان کمک کنیم.

تمیزی گفت: زمانی فعالیت‌های ما به سمت پیشرفت و ارتقاء پیش خواهد رفت که همه‌ کارکنان با احساس مسئولیت، وظایف خود را انجام دهند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: هر یک از ما در قبال مسئولیتی که به عهده ما گذاشته شده در پیشگاه خداوند متعال، جامعه و خون شهداء مسئول هستیم و در این راه هیچ قصور و سهل‌انگاری پذیرفته نخواهد بود.

وی با بیان این که هر مجموعه‌ای باید شالوده و اساسش بر مبنای نظم و انضباط باشد، تاکید کرد: اگر پایه هر کاری را برم بنای نظم و انضباط قرار دهیم بی‌تردید در انجام ماموریت‌ها و امور محوله موفق خواهیم بود.

تمیزی افزود: اولویت دادن به امور اداری در اوقات کاری، رعایت نظم و انضباط در محیط کار، توجه و الگوگیری از شعائر دینی در زندگی شخصی و اداری موجب سعادت و موفقیت دنیوی و اخروی خواهد بود.

در ادامه این جلسه محمد میرشکاری، دادستان نظامی استان تاکید کرد: در پاسخگویی به مراجعین و ارباب رجوع، موهبتی الهی نهفته است که همه‌ ما باید در این زمینه از هم سبقت بگیریم و خداوند متعال را شاکر باشیم که این موقعیت و نعمت را به ما ارزانی داشته است.

انتهای پیام

کد N650072

وبگردی