آفتاب
حجت الاسلام شکری:

مردم بصیر ایران در شرایط فتنه، حق را شناختند

مردم بصیر ایران در شرایط فتنه، حق را شناختند

شاهرود - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه مردم بصیر و هوشمند ایران در حماسه 9 دی ماه حماسه آفریدند، گفت: مردم ما حق را می شناسند و به تکلیف خود عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود شکری، شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در محل مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود با اشاره به اینکه از خلقت آدم و حوا تا امروز دو جریان حق و باطل در مقابل همدیگر قرار گرفتند، اظهار داشت: روزی که باطل جریان خود را ایجاد کرد، جریان سازان باطل بر اندام باطل لباس حق پوشیدند و الا اگر باطل عاری از نمای حق باشد قطعا هیچ شکی به سوی او نخواهد رفت.

وی افزود: در روزی که نماد حق امیر المومنین (ع) بود معاویه بن ابی سفیان لباس حق پوشید و بر کرسی خلافت نشست که در صورت آکاهی مردم از حقیقت هیچ کس به او گرایش پیدا نمی کرد.

ریشه ها و عقبه های فتنه 88 کهنه شده اند

این مقام مسئول در سپاه استان سمنان، ریشه ها و عقبه های فتنه 88 را کهنه خواند و تصریح کرد: بسترهای فتنه به سالها قبل باز می گردد چرا که با تشکیل انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی و نظام سلطه در منطقه به خطر افتاد و پس از انقلاب انواع فتنه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روی داده است.

شکری با اشاره به اینکه در سال 88 حقیقت آشکار شد، تصریح کرد: فتنه گران، تمام هویت و حقیقت ما را آتش زدند و به مساجد و خیمه های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) حمله کردند، به اصل ولایت فقیه که اصل ولایت امام زمان (عج) است توهین کردند و همچنین به شجره طیبه بسیج نیز جسارت شد.

وی افزود: دشمن نمی داند که رنگ این مردم رنگ الهی است و با علامت و رنگ سبزی که در باور اعتقادی مردم است نمی توان تفرقه در بین صفوف ملت ایجاد کرد و اگر افراد فتنه در محکمه قضایی محاکمه شوند حکم آنها جز اعدام نیست.

عقبه تمام فتنه ها در دنیای استکبار است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با انتقاد از سکوت معنادار برخی از خواص در جریان فتنه تاکید کرد: برخی از خواص و جریان های سیاسی فراموش کرده اند که هدف از انقلاب اسلامی خدمت به خلق خدا و بسترسازی برای نهضت جهانی ولی امر مسلمین است.

شکری با بیان اینکه مخدوش کردن اصول و ارزش ها از اهداف عوامل فتنه بود، اظهار داشت: آنها مدتی در جا به جایی قدرت احساس ضعف کردند و برای بازگشت به قدرت از این بستر کمال سوء استفاده را بردند.

وی افزود: با توجه به اینکه عقبه تمام این فتنه ها نظام سلطه و دنیای استکبار است، چشم تمام فتنه گران در 9 دی کور شد و مردم وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب و خون شهدا و ولایت فقیه اعلام کردند.

شکری در خاتمه خاطرنشان کرد: حضور مردم استکبار جهانی را نا امید کرد و تحلیل های غلط غرب و نظام سلطه یک بار دیگر بر ملا شد و برخی از فریب خوردگان نیز دست اجنبی ها در ایجاد فتنه را مشاهده کردند.

کد N650035

وبگردی