آفتاب
حجت الاسلام فعالی:

حماسه نهم دی صلابت و اقتدار جایگاه والای ولایت و رهبری بود

حماسه نهم دی صلابت و اقتدار جایگاه والای ولایت و رهبری بود

گلوگاه - رئيس اداره تبليغات اسلامی گلوگاه گفت: حماسه نهم دی صلابت و اقتدار جایگاه والای ولایت و رهبری بود.

حجت الاسلام حسینعلی فعالی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت نهم دی ماه افزود: حماسه نهم دی صلابت و اقتدار جایگاه والای ولایت و رهبری و نقش تعیین کننده مردم در ایجاد حفظ و تداوم انقلاب را با شکوه هر چه بیشتر به نمایش گذاشت.

وی اظهار داشت: نهم دی، نماد ارادت مردم عاشورائی به امامت، منشور هدایت و سر لوحه بیداری نسل های آینده است که میراث دارنظام جمهوری اسلامی هستند.

این مسئول دینی ادامه داد: درروز نهم دی ماه ملت ایران به مثابه ید واحده بدون وابستگی به هیچ حزب و گروه با بصیرت و آگاهی کامل برای ارادت و دلبستگی و اعتقاد قلبی خویش به مقام والای ولایت و رهبری در سراسر شهرهای کشور عزیزمان به خیابان ریختند و در مقابل دیدگان جهانیان با مقام معظم رهبری تجدید بیعت كردند و به دشمنان ایران اسلامی فهماندند که ایرانی با ایمان و پایبند به ارزش های اسلامی تا پای جان ایستاده است.

حجت الاسلام فعالی گفت: ملت ما در نهم دی ماه در برابر هرگونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور دارد و هرگونه تهدید را با صلابت، پاسخ می دهد و در پاسداری از آرمان های والای امام راحل، شهداء و نظام مقدس اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در صحنه حاضر است.

وی با بیان اینكه بصیرت، شور و شعور حسینی از جمله ویژگیهای مردم سرافراز ایران در محرم سال ۸۸ و بعد از بروز فتنه بود اظهار داشت: در این روز راهپیمایان بسیار پرشور و شعور به خیابان ها آمدند و تجلی وحدت مردم با ولایت را به رخ جهانیان کشیدند و استحکام دین و اقتدار رهبری را به دنیا نشان دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه با بیان اینکه عظمت نهم دی ماه به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی بستگی دارد افزود: دشمنان با استفاده از عناصر داخلی، سعی در تغییر ماهیت نظام  داشتند اما حضور مردم در ایران تمام حرکات شوم و حیله های شیطانی دشمنان و خود فروختگان داخلی را نقش برآب کرد و ولایتمداری همه جانبه ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

کد N649921

وبگردی