آفتاب

لقب کاربران خبرآنلاین به سعید معروف؛ ژاوی والیبال

لقب کاربران خبرآنلاین به سعید معروف؛ ژاوی والیبال

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با موافقت مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه به تیم کازان رفت. اتفاقی که با واکنش مثبت کاربران خبرآنلاین مواجه شد. در این میان البته برخی از رفتن او ناراحت بودند.

محتوای اغلب نظرات ثبت شده کاربران خوشحالی از این انتقال بود.« ژاوی والیبال»لقبی بود که  یکی از کاربران به کاپیتان تیم ملی والیبال داد و دیگری نوشت:معروف بازیکنی در حد استاندارد جهانی است.

کاربری برای حمایت از او نوشت که« زندگی به تلاش ادما پاداش میده .نه به بهانه هاش.» دیگری هم نوشت: جوانی باهوش که امیدوارم تو مسیر پیشرفت عالی پیش برود. چنین محتوای در بسیاری دیگر از کامنت های خوشحالی او تکرار شد.
یکی از هوادران او،  معروف را   یه کاپیتان دوست داشتنی و یه پسر با غیرت خواند که وقتی مشهور شد، خودش را گم نکرد.

یک مخاطب دیگر هم معتقد بود  برای والیبال ما لازم است که بازیکنانش در سطوح بالای باشگاه های جهان توپ بزنند چون سطح والبال در آسیا پایین است و دامنه گستره والیبال باشگاهی محدود .

در میان این حامیان کاپیتان تیم ملی والیبال، کاربری  با کنایه نوشت:زیادی بزرگش نکنید که بعدا نتونید صداش کنید.

در مقابل این اظهار نظر یکی از گاربران در مقابل انتقادهای چون پولکی بودن معروف، بد اخلاق بودن او و... نوشت:«ما ایرانیها یک عادت بدی داریم واون اینه که تا یکی ازخودمون به جایی میرسه همه باهم دست به دست میشیم تا اون را پایین بیاریم واین علتش قطعا چیزی جز حسادت نمیتونه باشد.»

مجموعه نظرات کاربران درباره این دو خبر را اینجا ببینید.

/212 17

کد N649588

وبگردی