آفتاب

چند افسر پلیس در کالیفرنیا و فلوریدا هدف سوء قصد قرار گرفتند

چند افسر پلیس در کالیفرنیا و فلوریدا هدف سوء قصد قرار گرفتند

واحدمرکزی خبر نوشت:

یک هفته بعد از کشته شدن دو افسر پلیس در نیویورک، نیروهای پلیس در دست کم دو شهر دیگر نیز هدف سوء قصد قرار گرفتند.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان صبح روز یکشنبه، دو افسر پلیس در تامپای فلوریدا هدف سوء قصد قرار گرفتند. به گفته مقامات پلیس، این دو افسر در حال مدیریت ترافیک در مراسم کلیسا بودند که صدای شلیک سه گلوله به گوش رسید. کسی در این تیراندازی زخمی نشده است ولی پلیس گفته است به کسی که اطلاعاتی درباره عاملان تیراندازی بدهد، جایزه می دهد.
تیراندازی دوم این بار در لس انجلس روی داده است؛ مقامات پلیس در حال جستجو برای یافتن کسی هستند که دو افسر پلیس را هدف سوء قصد قرار دادند.
در این تیراندازی هم کسی زخمی نشده است و بعد از بازداشت مظنون اول، جستجو برای یافتن فرد مظنون دوم ادامه دارد.
سروان لیلیان کارانزا از اداره پلیس نیویورک گفته است این حمله، بدون هیچ اقدام تحریک کننده ای از سوی پلیس صورت گرفته است و برای ما جای خرسندی است که افسران پلیس در این حمله زخمی نشده اند.
وی گفت به مردم منطقه نیز هشدارهای لازم در خصوص جستجو و خطر افرادی که دست به تیراندازی زده اند، داده و از آنان خواسته شده است هر گونه فعالیت مشکوک را به پلیس اطلاع بدهند.
مقامات پلیس می گویند این اقدامات، ربطی به اعتراض های صورت گرفته در سراسر کشور و کشته شدن دو افسر پلیس در نیویورک ندارد. با این حال افسران پلیس نگران هرگونه خشونت بیشتر علیه خود هستند.

4949

کد N649547

وبگردی