آفتاب
وکیلی:

دموکراسی بنیاد قانون اساسی است

دموکراسی بنیاد قانون اساسی است

سمنان - استاندار سمنان ضمن تصریح بر اینکه دولت تدبیر و امید برآمده از خواسته های مردم است، گفت: دولت یازدهم در راستای قانون مداری حرکت می کند و دموکراسی بنیاد قانون اساسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی بعد از ظهر دوشنبه در اولین جلسه احزاب و تشکلها و فعالان سیاسی استان سمنان که با حضور نمایندگان ایشان در محل سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، دموکراسی را بنیاد قانون اساسی دانست و افزود: دولت یازدهم با تکیه بر شعارهای برآمده از خواسته های مردم است و بحث تدبیر و امید و اعتدال از شعارهای اصلی دولت است.

وی با اشاره به تعریف دموکراسی تاکید کرد: دموکراسی پیشرفته تر در ایران اسلامی وجود دارد که کمتر از چند روز پس از پیروزی انقلاب سرنوشت خود را به دست مردم می سپارد و قانون تعیین می شود.

استاندار سمنان با اذعان بر اینکه دولت تدبیر و امید بدنبال ایجاد فرصت ها به همه گروه ها است اضافه کرد: در مذاکرات هسته ای با عنایت مقام معظم رهبری موفقیت های بزرگی بدست آمده و در بخشی از سیاست خارجی ارزیابی بسیار موفقی دولت تدبیر و امید داشته است.

وکیلی در خصوص مسائل داخلی نیز گفت: شرایط تحویل گرفتن دولت را باید در نظر گرفت که در چه شرایطی اقتصادی بودیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید دولت قانون مدار است و در راستای این شعار حرکت می کند گفت: دولت بدنبال مبارزه جدی با فساد است.

وی در خاتمه، دوری و گریز از فساد را باعث ایجاد تولید امید در جامعه دانست و افزود: با این حرکت می توان به توسعه و پیشرفت رسید.

کد N648856

وبگردی