آفتاب
/حضور مردم؛ پشتوانه همیشگی نظام/

پورمختار: برخورد شایسته و رفع مشکلات مردم ضامن حفظ آنها در صحنه‌های مختلف است

پورمختار: برخورد شایسته و رفع مشکلات مردم ضامن حفظ آنها در صحنه‌های مختلف است

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد شایسته با مردم، رفع مشکلات آنها و نگاه واقع بینانه به خواست ها و ارزشهای مردم ضامن حفظ آنها در صحنه های مختلف دفاعی است.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه همدان، اظهار کرد: مردم به عنوان پشتیبانان اصلی نظام هستند و بنابراین ما هم باید با ارزش گذاری به این حضور و ایثارگری و حمایت‌های بی دریغی که دارند و مقاومت جانانه ای که در برابر زیاده خواهی های دشمنان انجام می دهند، قدردان باشیم.

وی ادامه داد: قدردانی با خدمتگزاری شایسته قابل انجام است که دولت باید با خدمات رسانی و مجلس در حوزه قانونگذاری و در کل تمام مسئولان و قوای سه گانه به مردم به ویژه طبقه محروم و ضعیف جامعه بیشتر توجه کنند تا باعث حفظ و تقویت روحیه حضور و ایثار در مردم باشند.

پورمختار تصریح کرد: پیشگامی مردم همدان و حضور سایر استان‌ها در 9 دی ماه سال 88 باعث خلق حماسه بزرگی بود که این مهم در فضای تیره و تار ایجاد شده توسط دشمنانان و عوامل داخلی آنها ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: سران فتنه خود را از نزدیکان امام راحل معرفی می کردند و همین کافی بود که دچار انحراف جدی شویم اما بصیرت مردم و شناخت کافی آنها از زمان و توجه به دیدگاه های مقام معظم رهبری باعث شد که به سرعت حق را از باطل تفکیک کنند و به اصطلاح در فضای غبارآلود و مه آلود بصیرت بینی به کمک مردم بیاید و از تابعیت و پیروی از ولایت فتنه گران را برچینند.

انتهای پیام

کد N648588

وبگردی