آفتاب
مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان زنجان خبر داد:

مشكل برق شهرك صنعتی خرم‌دره حل شد

مشكل برق شهرك صنعتی خرم‌دره حل شد

هیات مدیره شركت خدماتی شهرك صنعتی خرم‌دره به نمایندگی از واحدهای مستقر در این شهرك از تلاش‌ها و پیگیری‌های شركت شهرك‌های صنعتی استان زنجان در رابطه با تكمیل و برقرار کردن پست برق شهرك صنعتی خرم‌دره تقدیر و تشكر كردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: در حال حاضر تعداد ۵۹ فقره قرارداد با صاحبان صنایع منعقد شده که از این تعداد ۲۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، ناصر صیدی، امروز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این شرکت، مشکل برق شهرک صنعتی خرمدره که یکی از مهم‌ترین موانع سرمایه‌گذاری در این شهرک بود، مرتفع شد.

وی مساحت این شهرک را ۲۷۶ هکتار عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تعداد ۵۹ فقره قرارداد با صاحبان صنایع منعقد شده که از این تعداد ۲۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در پایان اظهار داشت: با استقرار پست ۶۳ کیلووات توسط شرکت برق منطقه‌ای زنجان معضلات موجود تا حدود زیادی برطرف شده و مراحل حفاری و کابل کشی پست برق اختصاصی نیز در حال انجام است.

کد N648497

وبگردی