آفتاب
حجت الاسلام رحیمیان در همایش پاسداشت حماسه ۹ دی:

کشورهای غربی هم جریانهای برانداز شان را نابود می کنند

کشورهای غربی هم جریانهای برانداز شان را نابود می کنند

تولیت مسجد مقدس جمکران معتقد است برخورد با براندازان و مخلان امنیت یک کشور نه تنها سنتی اسلامی است که کشورهای غربی نیز بر این اساس عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان عضو سابق دفتر حضرت امام(ره) در همایش پاسداشت حماسه نهم دی ماه که به همت انجمن روزنامه نگاران مسلمان در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان در حال برگزاری است، اظهار داشت: کسانی که ادعای خط امام(ره) را دارند و ضد امام(ره) عمل می کنند و کسانی که ادعای دفاع از نظام را دارند، ولی زمینه‌ساز براندازی نظام هستند منافقند.

وی با بیان اینکه منافقان جدید را هم با شاخص‌هایی که قرآن در اختیار ما قرار داده است می توانیم بشناسیم، گفت: قرآن کریم چند شاخصه را برای منافقین بیان می کند که بیماردلی، ایجاد رعب و وحشت در سرزمین اسلامی و ایجاد ناامنی‌های روانی از جمله آنها است و همچنین قرآن کریم اعلام می کند اگر این افراد دست از حرکت های خود برندارند، آنها را نابود می کنیم و خطاب به پیامبر اسلام(ص) می گوید با اینها برخورد سخت کنید و با سرعت آنها را از شهر خارج و تبعید کنید.

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: قرآن کریم همچنین می افزاید اگر منافقین روندی را که پیش گرفته اند ادامه دهند باید به سخت‌ترین وضع ممکن کشته شوند که ملت ما نیز در سال ۸۸ و در حماسه نهم دی ماه چنین حکمی را برای سران فتنه اعلام کردند.

عضو سابق دفتر حضرت امام(ره) گفت: من فکر می کنم این سنت برخورد با منافقین تنها مخصوص قرآن کریم نیست، بلکه آمریکایی ها، انگلیسی ها و کشورهای غربی امروز نیز به این سنت عمل می کنند و اگر جریانی بخواهد با نظام آنها مقابله کند، آنها آن جریان را نابود می کنند.

تولیت آستان مقدس جمکران با اشاره به مدیریت مقام معظم رهبری در سال ۸۸، در خصوص مساله فتنه اظهار داشت: ایشان در خطبه های نماز جمعه ۲۹ خرداد و با برگزاری جلسات با سران فتنه و جلسات با نمایندگان آنها به اشکال مختلف قول بلیغ را ادامه دادند، بخاطر اینکه جذب حداکثری اتفاق بیفتد و کسانی که فریب خوردند، در مسیر حق بازگردند.

وی ادامه داد: شیوه رهبری و قول بلیغی که داشتند باعث شد وجه اعظم کسانی که تصور می کردند اتفاقات بدی در انتخابات افتاده است، متوجه واقعیت شوند و بر دامن ملت باز گردند که همچنین مشاهده کردیم در روز ۹ دی مردم با وجه قالب جمعیتی که در انتخابات به فرد غیرپیروز رأی داده بودند، در صحنه حاضر شدند و بیعت خود را با نظام و ولایت تحکیم کردند.

حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه قرآن کریم می گوید بین حق و باطل چیز وسطی وجود ندارد، گفت: جریان حق را می توان در نمازخوان‌ها، متدینین، چهره های مذهبی و انقلابی در جریان حوادث سال ۸۸ شناسایی کرد اما جریان باطل آنهایی بودند که عکس امام(ره) را پاره کردند، شعار «نه غزه، نه لبنان» سر دادند، در نماز جمعه به صورت مختلط در کنار یکدیگر ایستادند و در روز عاشورا حرمت عزای امام حسین(ع) را شکستند.

عضو سابق دفتر امام خمینی(ره) با اشاره به حمایت جریان استکباری از این جبهه باطل افزود: از این جبهه صهیونیست‌ها، آمریکایی ها و جریانات ضد اسلام حمایت کردند و کسانی که در باطل یا حق بودن این جبهه تردید دارند، باید ویژگی های این جریان را مشاهده کنند؛ چراکه آمریکایی ها برای این جریان کف و سوت می زدند. بنابراین آیا می‌شود این جبهه، جبهه حق باشد.

تولیت آستان مقدس جمکران با بیان اینکه ما در اسلام تولی و تبری داریم گفت: نمی شود جریانی ادعا کند در خط امام(ره) قرار دارد اما در عین حال با مترودین امام(ره) همدم باشد؛ چراکه افرادی که در جریان فتنه قرار دارند در جاهای مختلف ادعا می کنند مروج خط امام(ره) هستند، اما با تمام کسانی حشر و نشر دارند که علیه امام(ره) هستند و با آنها عکس یادگاری می گیرند.

وی به ویژگی یک فرد منافق از زبان شهید منتظری اشاره کرد و افزود: شهید منتظری در زمانی به من می گفت فلان‌کس جاسوس و منافق است، زیرا نماز شب می خواند و من زمانی که از ایشان سوال کردم چرا چنین عقیده ای را داری گفت این فرد در عین حالی که نماز شب می خواند، با نامحرم دست می دهد. بنابراین باید بگوییم نماز شب خواندنش کلک و پوششی برای باطل است.

حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه مگر می شود با نهضت آزادی، ملی مذهبی ها و مترودین امام(ره) همنشینی کرد و در عین حال ادعای هتک امام را داشت، تصریح کرد: امام(ره) از دست این جریان که ادعای پیروی از خط او را داشتند آرزوی مرگ می کرد. در ابتدای سال ۶۸ دکتر عارفی پزشک مخصوص امام(ره) به من می گفت وضعیت جسمانی امام(ره) به گونه ای است که تا ۱۲۰ سال عمر می کند، اما چرا اینگونه نشد و بعد از سه ماه امام(ره) فوت کردند؛ چراکه امام از دست برخی افراد آرزوی مرگ می کرد.

تولیت آستان مقدس جمکران با اشاره به وضعیت امروز جهان اسلام گفت: ما امروز در یک پیچ تاریخی حساس هستیم که تا به امروز چنین وضعیتی را نداشتیم؛ چراکه دشمن با این ساماندهی عظیم علیه اسلام برخاسته است و البته جریان حق نیز از قدرت بزرگ و بصیرت بی نظیری برخوردار است.

عضو سابق دفتر امام خمینی(ره) جنگ اصلی ما با دشمنان را جنگ نرم دانست و خاطر نشان کرد: جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی امکان‌پذیر نخواهد بود و به همین دلیل دشمن بر روی جنگ نرم با نظام اسلامی متمرکز شده اند.

کد N648427

وبگردی