آفتاب

داعش کودکان را به ازای ماهی 150 دلار از خانواده ها می خرد

داعش کودکان را به ازای ماهی 150 دلار از خانواده ها می خرد

تروریست های داعش به پرداخت ماهی 150 دلار به خانواده های فقیر به بهانه آموزش دادن به کودکان، به آنها نحوه قتل وحشیانه انسان ها را می آموزند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه تروریستی داعش شیوه های وحشیانه قتل انسان ها را به کودکان کم سن و سال آموزش می دهند. روزنامه وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی در این مورد نوشت تروریست های داعش در مناطق تحت کنترل خود در سوریه خانواده ها را وادار می کنند در ازای دریافت مبلغ اندکی پول، فرزندانشان را به آنها بسپارند.

بر این اساس تروریست ها به بهانه تعطیلی مدارس و لزوم ادامه آموزش به کودکان 8 سال به بالا، آنها را به مراکز آموزشی خود برده و نحوه اقدامات جنایتکارانه نظیر سربریدن انسان ها را تعلیم می دهند. این روزنامه آمریکایی به نقل از چند نوجوان که از دست داعش گریخته اند می نویسد: کودکانی که برای داعش قتل انجام می دهند به انواع فشارهای عصبی و کابوس های شبانه دچار شده اند.

به گفته شاهدان، کودکان پس از گذراندن دوره آموزشی چند هفته ای به عنوان جنگجو به میدان نبرد فرستاده می شوند و یا به عنوان نگهبان مواضع و یا محافظ شخصی سران داعش به کار گمارده می شوند. این در حالی است که ناموفق ترین کودکان در امر آموزش نظامی و یا ارتکاب اقدامات جنایتکارانه، برای انجام حملات انتحاری در نظر گرفته می شوند.

کد N647091

وبگردی