آفتاب
حجت الاسلام موسوی:

حماسه 9 دی تاکید بر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

حماسه 9 دی تاکید بر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

زنجان-نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: حماسه 9 دی تاکید بر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت ملت از فرامین ولایت فقیه بود.

به گزاشر خبرنگار مهر، حجت‎الاسلام سید محمدعلی موسوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استکبار جهانی  همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است افزود: فتنه 88 تلاش همه جانبه دشمنان نظام برای تحت تاثیر قرار دادن اقتدار و عزت نظام بوده است.

وی ادامه داد: 9 دی با حضور خودجوش ملت ولایت‎مدار ایران با تکیه بر جایگاه مرجعیت معنای ولایت را مشخص کرد.

حجت‎الاسلام موسوی افزود: 9 دی یک حماسه بود که بر همه توطئه‎ها خط قرمز کشید و معنای ولایت را مشخص کرد و باعث شد تا اهمیت ولایت و مرجعیت و تقلید بر همگان مشخص شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: فتنه 88 می‏ توانست ایران را در پرتگاه سقوط قرار دهد و یک حرکت مبتنی بر سیاست شیطانی بود که با بیداری ملت ایران و با تکیه بر جایگاه تقلید و اجتهاد توطئه دشمن در این عرصه نقش بر آب شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه 9 دی کربلای ایران بود که هر چند در کشور ایران اتفاق افتاد ولی کاخ سفید آمریکا را به لرزه درآورد افزود: 9 دی آبرو و عظمت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و یک حرکت خودجوش مردمی بود که می‎توان از آن به عنوان یوم‌الله نام برد و برای یادآوری این روز عظیم ضروری است هر سال باشکوه یادآوری شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس افزود: با توجه به اینکه خود مردم صاحب انقلاب هستند در مواردی که حس می‎کنند تهدیدی بر علیه نظام از سوی معاندین و دشمنان وجود دارد با جدیت و به صورت خودجوش وارد عرصه می‌شوند و همین حضور است که ماندگاری نظام را رقم می‎زند.

کد N647051

وبگردی