آفتاب

زورگیری از دانش آموزان مشهدی

 زورگیری از دانش آموزان مشهدی

با دستگيري سردسته زورگيران آپاچي سوار، ماجراي سرقت هاي به عنف از دانش آموزان مشهدي لو رفت.

به گزارش خراسان، با دستگيري سردسته زورگيران آپاچي سوار، ماجراي سرقت هاي به عنف از دانش آموزان مشهدي در حالي لو رفت که تلاش پليس براي به دام انداختن ۲ عضو فراري اين باند، همچنان ادامه دارد. فرمانده انتظامي مشهد با تشريح جزئيات دستگيري سردسته اين باند به گفت: در پي اعلام چند گزارش مبني بر زورگيري آپاچي سواران از نوجوانان و دانش آموزان، پي گيري اين پرونده با تشکيل گروه هاي ويژه اي از نيروهاي انتظامي در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ حجت نيکمرام افزود: بررسي هاي پليس مشخص کرد زورگيران از يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي سفيد رنگ در سرقت هاي به عنف استفاده مي کنند؛ بنابراين گشت هاي انتظامي به طور شبانه روزي محدوده هاي ارتکاب جرم را تحت نظر گرفتند تا اين که ماموران کلانتري ۷ تير جمعه گذشته همزمان با اجراي طرح ضربتي مبارزه با سرقت، ۳ جوان را سوار بر يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي سفيد رنگ مشاهده کردند.
رئيس پليس مشهد اضافه کرد: اين در حالي بود که موتورسواران نوجواني را به زور سوار بر موتورسيکلت کردند و به سمت بولوار دانش آموز گريختند. مقام ارشد انتظامي مشهد خاطرنشان کرد: ماموران با ديدن اين صحنه، بلافاصله طرح مهار را در محدوده بولوار دانش آموز به اجرا گذاشتند و همزمان نيز گروه گشتي به تعقيب موتورسواران پرداختند. وي تصريح کرد: وقتي زورگيران مقابل يک بانک توقف کردند و قصد داشتند از عابربانک مبالغي را برداشت کنند، نيروهاي انتظامي وارد عمل شدند و سردسته زورگيران را که جوان ۲۸ ساله اي به نام حميد است، دستگير کردند، اما راکب و يکي از سرنشينان موتورسيکلت از داخل پياده رو به کوچه هاي فرعي متواري شدند.
سرهنگ نيکمرام گفت: تحقيقات پليس نشان داد زورگيران کارت عابربانک نوجوان دانش آموز را از وي گرفته بودند و قصد تخليه حساب بانکي او را داشتند. وي افزود: سردسته اين باند اعتراف کرد که با همدستي دوستانش از نوجوانان و دانش آموزان زورگيري مي کرده اند، اين در حالي است که با توجه به گزارش هاي مشابه، تلاش پليس براي دستگيري ۲ عضو فراري اين باند همچنان ادامه دارد.
کد N646731

وبگردی